Separate names with a comma.
Men måste ju gå att anmäla dom hos Samsung eller nått?
Står på insidan av linsskyddet.
Yes stort tack det funkade :)
Här har ni ett rätt bra klipp på olika skal. Har själv beställt ett Pikata sunrise som jag väntar på. [MEDIA] View:...
Hur ändrar man aviseringsljud på mailappen? Har försökt kolla under lud och under appen men hittar inte det. För det måste väl gå att ha ett annat...
Har med beställt ett likadant men inte fått det än Kör med ett 3d-printat skal sålänge.
När ni skickar tillbaka eran inbytestelefon skickar ni bara mobilen i lådan den nya kom eller skickar ni med även mobilkartongen? Jag har kvar den...
Jag kör Spotify för all musik och poddar funkar fint tycker jag.
Väntar på mitt Pitaka Sunset moonrise. Kommer sitta som en smäck på min svara tror jag:P Sunset Moonrise Phone Cases | PITAKA
Beställde sent i söndags från Samsung en svart. Kom förut till Postnords box. Helgen räddad :D
Är på jakt efter nått tunt bra skal med kolfiber. Jag kör med Pitaka idag men tänkte kolla om det kanske finns fler kanske bättre alternativ?...
Är jag helt ute och cyklar nu eller kommer den kosta 2800kr när jag får tillbaka för min trade in? Detta är genom Benify.
Elgiganten kör med att man får en Samsung 49tum G9 OLED skärm med på köpet. Elgiganten Gaming Livestream Gäller i ciruks 45min till säger dom.
Hur håller bandet idag? Är sugen på ett svart till min 5 pro.
Okej, men detta måste passa va? Köp Ringke Metal One Armband Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm/5 Pro 45mm Black online
Är på jakt efter ett armband i metall, nån som testat Spigens variant? SPIGEN Modern Fit Band Samsung Galaxy Watch 46 mm Black c52c | Fyndiq...
Inte märkt nån skillnad med nya uppdateringen alls.
Som kvitto har ni bara tagit en printscreen på mailet?
Nu finns Galaxy Buds2 Pro i alla färger för 1870kr Inte lika bra som förra veckan då när man kunde köpa dom vita för 1250kr. Men kanske är nån som...
Ser ut som min klocka kommer idag, trotts att det stod att den skulle skickas 30/9.
Beställde watch 5 pro genom Benify. Men fick göra det som gäst pga div strul att logga in. Nån som vet om man kan följa status på sin order på...
Hej, Sitter och kikar runt på olika tavlor och tänker att man kanske kan lägga upp tips här eller vad ni själva kör med:cool:
Woho!! Lyckades just lägga vantarna på en svart 5 pro :D
Jag lyckades äntligen att få en svart 5 pro för 2500kr. Så är ni snabba så kanske ni med hinner få en.
Verkar vara tok slut dock. Synd att man missa det.
Tyvärr slut precis vad jag letar efter synd.
Samsung Watch 5 44mm Pris:2620kr Prisjakt:3190kr Samsung watch 5 Pro. Pris:3740kr Prisjakt:4649kr [ATTACH] [ATTACH]
Okej, hoppas det dyker upp lite läckor snart då. Är sugen på nån klocka och känns dumt att köpa en nu innan man vet vad Google kommer med.
Inget nytt om denna?
Får nog hålla med att jag med upplever kameran snabbare och stabilare på nått att. Men tycker även att hela mobilen fått ett bättre flow på nått...
Tycker också att den känns snabbare och även att batteriet har blivit lite bättre. Tycker nu att det ör riktigt bra flow i alla menyer och när man...
Jag väntar också på få låda så man kan skicka in mobilen. Detta är ju galet ska man bara vänta eller ska man jaga Samsung?
Har ni fått era skal? Mitt blev skeppat för över en vecka sedan men verkar inte ha rört sig sedan dess.
Vart?
Mitt är konstigt nog inte skickat än. Men lägg gärna upp lite bilder och vaf ni tycker om skalet
Testat att starta om mobilen?
Har ni märkt nån skillnad efter uppdateringen?
Yes ska funka, har haft deras skydd på flera mobiler och är riktigt bra. Har även beställt till min ultra nu.
Tänkte mig 3700kr för detta kittet plus 128gig minneskort som sitter i. [MEDIA] View: https://imgur.com/gallery/2S8SjqH
Jag sa upp mitt över deras chat gick snabbt och smidigt.