Separate names with a comma.
kan du länka mig, jag hittar inte :(
vad gör man? =) mer tips?=)
Jag tycker vi gör en uppdatering på speltips och programtips! Lite nya updateringar vore intefel! Falldown - Glow hockey - Angry birds - Ninja...
Jag har haft några iphone, jailbreakade.. vilket innebär att du bland annat kan ladda hem spel/program som finns i appstore gratis osv.. är detta...
var det till mig android 3.0?
Vad gör root och gäller garantin ändå?=)
vart uppdaterar man den? =) och har det blivit något bättre?
letar efter spel i forumet, finner inget till x10 mini.. kan någon länka?:)
det är x10 mini och det är 2.1 i den!
Hejsan, jag har köpt en x10 mini.. Den kommer antingen imorgon eller på tisdag.. Vilken är den senaste uppdateringen och har det kommit bättre...
2.3 , vet du vad det blir för nytt? :)
Vad har du för möjligheter med root?:)
på min förra x10 mini hade jag samma problem, undrar också vad det var för problem..
okejokej! tack :) har du några spel att rekommendera då?:)
Nu har jag köpt mig en x10 mini igen! Välkomna mig tillbaka :) Säg gärna lite vad som hänt för nytt inom android för minin, jag skulle uppskatta...
jag har kollat litegrann men tänkte att jag skriver en egen..
Hej jag har en x10 mini och vill gärna ha tips på roliga spel, jag gillar bil spel men har inte hittat något i market, jag har inte heller rootat...
Hej sitter här med en x10 mini och undrar om ni kan tipsa på lite spel & program från market? mvh tobias
får tacka för hjälpen men var inte riktigt det jag sökte, utan jag vill kunna lägga några av dem förinstallerade i en mapp så man inte ser om du...
Hej jag har en x10 mini, jag undrar om det finns någon applikation som gör att man kan dra vissa applikationer till en mapp, såna som är...
Hej jag är ny med android mobil, sitter med en x10 mini och vill inte roota eller vad det heter och tänkte om det finns någon applikation som gör...
Hej jag har en x10 mini och haft den i 1 vecka ungefär, detta är min första android mobil och jag undrar lite om ni har några tips på bil spel som...