Separate names with a comma.
[MEDIA] View: https://youtu.be/om1oVLFiLS4
Ja kan väl åka på tull. Men vad kan det handla om - 120-130 kr? Det var fri frakt så kändes acceptabelt. Går kanske hitta billigare, men var sugen...
Beställde på deras webbsida: Ostand Q3 VegSkin for iPhone 17 Pro Max
Blev en beställning på 17 Pro Max 256gb i silver från Comviq och ett Ostand Q3 VegSkin-skal från Torras. Lev nu, dö sen :)
Menar du mobilabonnemanget? Eller Google AI Pro?
Vilken prenumeration?
Men då ligger man väl kvar på RC tills första uppdatering i iOS 26? Även om RC kanske ofta är (typ?) samma version?
Kan man installera RC och sen få skarpa? Man behöver inte lämna beta före RC?
Tror det får bli en Pro Max i år. Hoppade över 16-serien, men är fortfarande rätt nöjd med 15 Pro Max. Verkligen inte övertygad om designen eller...
Jag tänker klicka ”Av” på Beta nu. Så får man skarpa releasen sen och slipper hamna i någon Beta-loop :D
Vilken... intressant syn på juridik och samhällskontraktet. Så om jag förstår dig rätt: eftersom somliga ibland bryter mot vissa lagar, så bör vi...
Felaktigt? Det är ju lagkrav.
Vilken modell är det som rekommenderas? Kollade bara snabbt men såg ut att finnas några varianter.
Tror också att det är ganska lönlöst med ARN i det här fallet. Men vem vet. Kanske mer rimligt att anmäla till Konsumentverket. Men det är nog...
Den är fantastisk, tycker jag. Kör också den. Bra val.
Oneplus 13? OnePlus 13 smartphone 5G 16/512GB (svart)
Mystery Box är ingen tjänst. Det är en vara. I det här fallet borde du bara inse att du har fel och sluta sprida falsk info. Vi är ju flera som...
@Timpppa och @galaxy81 skriver om ångerrätt enligt distansköplagen. Inte öppet köp eller bytesrätt. Och texten @galaxy81 har lagt in gissar jag är...
Erbjudandet balanserar utan tvekan på gränsen till vad som kan anses vara vilseledande enligt svensk marknadsföringslag. "Bli först" är delvis...
Det var en besvikelse med vanliga Pro. Resten känns nästan förolämpande. Inte fan vill jag ha Watch 3 nu. Exklusivt innehåll my ass.
Precis. Har också tolkat det så.
Snyggt. Det stod inte i mailet.
I infon om Samsung-boxen i januari stod det att den innehåller ”den senaste flaggskepptelefonen från Samsung”. Något om flaggskepptelefon stod...
Public beta 6 finns nu att installera.
Ja fasen! Du har helt rätt. Men det känns ju som en bugg. Väldigt svajigt när man zoomar eller flyttar bilden vid inzoomat.
Men färgen på namnet är väl valt av den person som skapat kontaktkorte, affischen eller vad det nu heter? Och knapparna är absolut en bugg. Så ser...
Var såg du tiden? Mailet med orderbekräftelsen?
La inte du ut din 10 Pro för 8000? ;):D:D
Det står ju uttryckligen i inlägget före ditt hur du kan slippa dubbelt.
Jag tycker inte att det är så stora skillnader. De flesta uppdateringarna är ju poleringar snarare än förändringar. En del snygga poleringar - och...
Men shit. Hyfsat bra pris.
Public beta 5 är ute
Såg förresten att Pixel Watch lanseras först 9/10. Kanske ingår den inte i boxen?
Nice! Har du testat det något? Ges information till den man pratar med att samtalet spelas in? Det här behövs ju inte enligt lag, så hoppas...
Någon som vet om det ingår någon gratisperiod av Google AI etc vid köpet? Använder Gemini rätt mycket och tycker den är grym.
Jag hade exakt samma bugg med ikonerna på kontrollcenter, men rättade till sig med dagens uppdatering.
Ordernummer står väl i både första och andra mailet?
Jag har både jobbmobil och en S25 Ultra att falla tillbaka på om något skulle strula, så känns riskfritt men hoppade på publika betan direkt och...
Skönt med lite uppsnabbade animationer. Hoppas de behåller det i skarpa releasen.
Jag har kört med Authy i många år, men inte alls haft koll på om den rekommenderas eller rekommenderas ifrån