Separate names with a comma.
Jag går från en OnePlusTwo och tycker det är extrema skillnader. Det är inte "bara" att roota. jag vill att den kommer clean från början. Ska...
Ojj gedigen guide, men jag fick lite smått ont i huvudet, verkar aningen komplicerat.. Man måste köra C-ROM? Finns inget officielt stöd för Stock...
Hejsan, Jag har en OnePlusTwo som ska iväg på reparation och fick därav låna min kollegas gamla Z2. Jag får rent utav ont i huvudet av allt...
Det ända jag har att tillgå i laddare är en apple som ger 5V 1A. Enligt dokumentet ovanför så står det såhär: Q: If I have a 1A or 2A charger, am...
Nä okej då, det är ingen farlig summa, men jag betalar hellre 200kr för en kabel som jag vet funkar till ALLT och har shysst kvalite, gillade...
Hejsan, Det har ju snackats en del om USB Type-C kablar om vilka man ska använda etc, det har till och med kommit en lista där folk testar...
http://www.ebay.co.uk/itm/Original-Replacement-Screen-Glass-Lens-for-Samsung-Galaxy-S3-i9300-White-UK-Ship-/110979118259?pt=UK_Replacement_Parts_To...
Nu får du utveckla! nu förstår jag inte! Kan du länka något bra på ebay där man får bäst resultat? Kostnad: max 500kr.
Så va där det för skillnad på kvalite? Kostar ju inte många kronor!
Hejsan, Tack för svaret! förstår inte riktigt! Är den gjord i tre delar? Skärmen(Den med pixlarna?), Digitizer(registrerar tryck?) samt...
Kan inget om rooting/byte av OS etc etc Kan man få in en ren och fräsh Android från google? exempelvis den som är i nya Nexus 5an?
Hejsan, Jag har fått en mobil av en bekant, en Galaxy S3 och tänkte jag skulle byta skärmen då den är spräckt. Jag vet dock inte vad det är...