Separate names with a comma.
Skulle vilja sälja min Android smartwatch då jag nyligen bytt till iPhone och inte har någon användning för den längre. Inköpt 2024-07-18 direkt...
Har en Google Pixel 7, inköpt 6e February 2023 från Elgiganten som jag skulle vilja sälja för 2000kr. Orginalförpackning och tillbehör, 2st spigen...
Bootloader är upplåst på telefonen. Köpt 4e juni 2019, alla tillbehör och orginalkartong följer med samt 3st extra skal i olika material och...
Jag vill börja med att säga att jag gillar Asus och deras produkter, har haft många moderkort och grafikkort genom åren från dom och även att jag...
Nexus 5x 32GB Vit inköpt på clove.co.uk i oktober 2015. Perfekt skick, bakstycket precis bytt då telefonen varit inne på service pga trasig...
Telefonen inköpt för ett år sen från Netonnet, kvitto finns men det är ingen garanti kvar längre. Displayen är nyligen bytt så den är felfri,...
Nexus 7 i fint skick (inga repor) inkl. alla original tillbehör samt låda +case från Google säljes. Plattan inköpt från Bazula 2013-08-16....
Säljer min Nexus 4a då jag nyligen köp mig en g2 Kartong, laddare, bumper och ett skal medföljer. Telefonen är i väldigt bra skick, nån liten...
skulle vilja byta min vita galaxy note 2 mot en nexus 4, telefonen är köpt den 22 okt 2012. har kvitto och kartong kvar, telefonen är olåst och är...
flashade precis in jellybear för att testa men verkar som jag tog fel gapps (dessa krashar så fort telefonen startar, även första guiden krashar)...
Är det något som sett en vit/grå (som vanilla ui färgen) dock till launcherpro som finns att ladda ner, eller som har lust att göra en :)? Jag är...
nått har hänt på sistone så min market är superseg, det är ca 20-30 sec paus mellan varje steg på market. sök > info > installera > klart och det...
jag kan inte spela upp video från tex svtplay eller aftonbladet eller nån annan site, det står bara loading och sen händer inget mer. fungerar...
Har problem när jag försöker överklocka via både overclockwidget och setcpu, i widgeten så sparas inte det jag ställer in och jag ser aldrig cpu...
försöker roota min magic men när jag kommer till steget att köra kommandot fastboot boot recovery-new.img efter att jag startat upp...