Separate names with a comma.
Om det är för enkelt så får jag skruva lite på det, men det kommer ju variera varje vecka hur många ord som ska hittas, så svårighetsgraden kommer...
Nyhet: Veckans pussel! Jag har lagt till ett nytt större pussel (6x6) som man har tillgång till hela veckan. Till er som vill ha mer. Testa gärna...
Tack själva för att ni spelar! Kul att se att flera av er redan klarat alla prestationer! :D
Tanken just nu är att man alltid har en vecka på sig, så varje måndag släpps ett nytt veckans pussel. Håller fortfarande på att jobba med detta så...
Det är på gång! Ett större pussel varje vecka, som kanske varierar i storlek (minst 6x6) och kanske lite teman på orden.
Vet inte vilket ord som var ditt sista men kan det vara för att det fanns flera sätt att bygga det sista ordet? Annars så kan du skicka ditt sista...
Det blev ett problem med dagens pussel som nu är löst! Sidan låg nere sen midnatt men är igång igen.
Nej det är samma räknare just nu. Hard mode är för dom som vill ha det svårare. Går att slå av/på medans man spelar ifall man vill göra det...
Jag har nyss lagt till en ny inställning, om man klickar på nya kugghjulet högst upp till vänster så finns "Hard mode". Om denna slås på så tas...
Tack så mycket! :D
Ja det stämmer att siffran indikerar hur många ord som kan skapas från den, men ibland kan man skapa ett ord från flera start punkter, därför blir...
Ja det verkar inte vara så lätt att hitta någon annan ordlista än den jag redan har
Bra förslag, ska kolla om det finns någon sådan färdig lista
Ja någon har skrivit det förut, för ett tag sedan, men har undersökt och aldrig lyckats återskapa. Det skulle kunna vara så att man hittat orden...
Det går att spela med mus också :)
Ca 3000 om dagen just nu, men varierar :)
Funderar på att byta ikon, flera som misstolkat den
Snyggt!
Bra jobbat! :)
Hej! Jag har gjort ett litet svenskt ordspel. Det baseras på spelet "Boggle", där man i ett rutnät av bokstäver ska försöka hitta så många ord...