Separate names with a comma.
Nu har de läckt lite bilder på ultra modellen som överensstämmer med rendern som postades för en tid sedan ZTE Axon 40 Ultra appears in hand-on...
Då har de läckt lite bilder som säger sig förställa Pro modellen ZTE Axon 40 Pro leaks online showcasing the phone's front and back panel -...
Funkar inte med bankomat till att börja med.
[MEDIA] View: https://youtu.be/Kvx-bXMr5mE
Ja vi får se vad prislappen blir.
Axon 40 släpps 9e maj ZTE Axon 40 Series to Feature Next-Generation Stereo Speakers - Gizmochina
Denna verkar intressant GitHub - robertodoering/harpy: a Twitter app built with Flutter
Flamingo ska ha varit den bästa men finns inte längre dessvärre.
Ja.. Pro finns inte på dxomark ännu men ultimate är ju intressant helt klart. Är ingen jätte stor fan av designen dock men funkar. Ultimate har...
Provade Fenix 2 nu verkar bra förutom själva sök funktionen. Vad använder ni? Orginal klienten scrollar väldigt laggigt och är mycket reklam
Känns som honor har satsat mest på high end sedan huwaei fick problem... deras mid range och budget lurar har haft svårare att konkurrera en...
Men ja dessvärre de telefoner som har mest naturlig färgåtergivning och som inte boostar upp skuggor och annat brukar dessvärre få lägre betyg på...
Han har bara testat magic 3 va inte 4an?
[MEDIA] View: https://youtu.be/OMkjGqClDvM
Deras magic 4 ultimate ligger 1a på dxomark magic 3 serien testades inte alls av dxomark.
Verkar gå bra för honor Honor leads smartphone shipments in the Chinese market in Q1 2022: Canalys - Gizmochina
Är de putin som är i farten? :) Min polare han låg minus 80 000.
Vivo X Note Full Review: X70 Pro+ MAX? - Gizmochina
Tror inte han nämde varför men man kan ju gissa att de vill ha billig arbetskraft. Lyssna på avsnittet det var intressant faktiskt. Verisec...
8k Funkar den till vanmoof s5? Är det inte risk att bränna motorn?
Sätts dom inte i något power saving läge on set bara ligger i en byrå hemma.?
Ah okej så kan vara att båda nycklarna har dåligt batteri ändå?
Verkar som x80. Kommer ha väldigt snarlik design så känns lite dumt av dom att inte göra en ultra plus version av x80 med större skärm.
Släppt nu på tradingshenzhen.com Har stöd för alla svenska band. Vivo X Note - 12GB/512GB - Snapdragon 8 Gen 1 - 120 Hz LTPO
Ofan...tror den var billigare för något år sedan när jag kolla.. men tydligen har priset gått upp.
Huawei har börjat med en ny teknik de kallar 3D stacking inte helt hundra på hur tekniken funkar men ska tydligen ge bra prestanda. Huawei Turns...
Angående batteritiden jag minns inte när jag ladda den senast... måste varit över 6 månader sedan... aja..hur som helst den har funkat väldigt...
Nu har det gått Ett år, och batteriet har tagit slut på den i badrummet nu efter ett år. Batteritiden känns helt klart tillfredställande.
Jo jag tänkte byta batteri på primär nyckeln men kanske inte nu direkt då jag knappt använt reserv nyckeln borde vara långt batteri kvar på den.
Hur länge räcker ett nyckelbatteri till en ny bil idag ? Den ena nyckeln verkar ha dåligt batteri ialafalll så säger bilens dator det... När jag...
Lyssnade på alla skivor här om dagen bra band.
[MEDIA] View: https://kenmartin1.bandcamp.com/track/astral-sorcerer
Hur får man invite?
Har Xiaomi inga mer modeller?
Någon som vet när vanmoof s5 släpps? Antar detta gäller även s5 [ATTACH] Stängs motorn av om jag cyklar snabbar än detta? Undrar även vad är...
Vad gav du för den
Hade vissa planer på att köpa den förra sommaren den ser grym ut.
Trevligt! Finns lite ljus i tunnel nu då med andra ord
Har vi någon ny tidsplan för lanseringen?
Frejaid intervjuas i ny teknik podden. De kanske mest överraskande var att deras utvecklingsavdelning på vca 50 personer jobbar i Serbien. Med...