Separate names with a comma.
Fick hem en helt ny svart Huawei mate 40 pro i går. Har haft en tidigare men sålde den då. Det är verkligen en supertrevlig lur. Vad mycket...
Tror att Mate 50 pro behöver ett par uppdateringar innan den håller toppklass på kamerasidan. Är lite nöjd över att jag köpte en Mate 40 pro...
Kommer beställa så småningom. Fick tag på en ny mate 40 pro på Ebay till riktigt bra pris så jag köpte en sån för tillfället.
Söker en fin Huawei watch GT 2/ GT 2 Pro. Om du har någon till rimligt pris så skicka ett PM.
Det verkar faktiskt så. Jag kommer dock inte att köra in Google i så fall. De appar jag behöver har jag utan google.
Jag såg att Tradingsenchen tar in mate 50 pro för 11 200kr. Är sugen på den oranga. Får jag inte tag på en Mate 40 pro till vettigt pris så köper...
Det tar längre tid med andra leveransen men dom har fraktsätt som gör att du ej behöver betala tull. Det tar då ca 15-17 dagar. Kolla på deras...
Jag rekommenderar Tradingsenchen alla dagar i veckan. Och ja det är nog det bästa alternativet. Med tanke på att batteritiden inte är den bästa på...
Har du en fin Huawei mate 40 pro / Huawei P50 pro så skicka ett PM
Tror du gjort det som är det bästa. Filmerna hjälper säkert vid en ord mot ord situation.
Problemet är att köparen kan säga att varan va defekt vid mottagandet fast den va som den skulle och då blir det svårt för säljaren att hävda att...
Så blev det en Huawei mate 20x 4G global. Fick tag på den här på forumet. Kan inte låta bli att le lite när man sätter sig med den. Även om det är...
Köpte en Huawei mate 20 x. Supersmidig affär och rekommenderar denna säljare varmt.
Det här från Amazon.se är bra. [ATTACH]
Skärmen är inte kraftigt böjd och jag har aldrig haft några problem med oönskade tryck.
Har inte testat 11T men jag tycker att samtalskvaliten ligger på ungefär samma nivå som min Iphone 13 pro max. Xiaomi 12 ligger väldigt skönt i...
Jag skulle vilja kalla batteritiden normal för en modern mobil. Jag har haft min i några månader och inte upplevt att den är buggig. Det är en...
Och hur gör man det?
En liten fråga om betan. Jag har 16.0 (20A5358a) på min Iphone 13 pro max. När den skarpa versionen av IOS 16 släpps kommer den automatiskt till...
Köpte en Iphone 13 pro max. Den va verkligen i nyskick, mycket nöjd med köpet. Rekommenderar denna säljare varmt.
2800kr plus frakt
Precis så va väldigt försiktig när du säljer med blocketpaketet eller med PayPal på Tradera.
Det stämmer helt att det är säljaren som riskerar att bli lurad. Jag sålde en gång via Tradera där köparen betade med PayPal (vilket i praktiken...
Sälja?
Såld till @Oshotta2
Är intresserad av att köpa en riktigt fin Iphone 13 pro max. Har du något intressant så släng iväg ett PM.
Jag har en Samsung S22 ultra 128gb i nyskick. Uttagen i slutet på juli månad. Färgen är Phantom white och jag satte direkt på ett skärmskydd, samt...
Det är bara tråkigt att gång efter gång kommer det folk som vill blåsa folk. Detta visar bara på hur viktigt det är med våra omdömen på forumet...
Har rapporterat till admin
Ja och hört av sig till mig också.
Jag har en Samsung S22 ultra 128gb i nyskick. Uttagen i slutet på juli månad. Färgen är vit och jag satte direkt på ett skärmskydd och ett skin...
Har du en fin mate 40 pro helst. Repfri skärm är ett krav. Men även en P50 pro och mate 30 pro är intressant.
Är det någon som vet om bank id fungerar på Honortelefoner med kinesisk mjukvara? Tänkte då på exempelvis Honor magic 4 ultimate.
Har du en förpackning av Whitestone dome till Samsung S22 ultra liggande så är jag intresserad av att köpa den.
Inte alls. Vissa struntar i att dom svärtar ner sig. Skulle definitivt inte betala med swish.
Pixel lunchern är jättebra på den. Batteritiden är helt ok. Ligger på nivå med Pixel 6 pro där.
Oj har haft så många lurar. Tycker nog att denna ligger i nivå med Samsung s22 ultra ungefär. Om man regnar ett vivo konto så kan man byta...
Uppdateringarna kommer bra. Halva nypriset betalade jag.
I mobilen
Åt en väns räkning söker jag en Samsung S20 ultra eller Samsung S21 ultra i riktigt fint skick. Prio repfri skärm och fräscht batteri. Har du...