Separate names with a comma.
jag skulle behöva ha lite hjälp med att återställa telefonen helt. jag installerade kingrom och skulle nu vilja gå tillbaka till en "vanlig"...
nu fick ja allt att fungera :D men när ja skulle starta om telefonen efter att ha lyckats installera Xposed Framework så vägrar den att starta:(...
men då kan du väl lägga dom på ett sd kort?
jag använde CF auto root. ja ska prova med ett sd kort när ja får tag i ett :)
3.02.2 har jag... men jag hittar inte dom mapparna heller, tycker de känns som att nått är fel. de står ju att de e 0mb i internminnet
ja de tror ja
det är en zipfil. Xposed Framework är de ja försöker installera.. jag har ju filen i internminnet men i recoverymode så hittar programmet inga...
jag använde denna root å allt funkade fint:) men jag får inte twrp root att hitta mina filer, någon som kan hjälpa mig med de?
ja men nu fungerar allt:) bara recovery jag har problem med nu
men jag är inte inne på datorn utan försöker installera en zip-fil i recovery-mode på telefonen men bara de att twrp recovery inte kommer åt några...
jag kan fortfarande inte få tag i dem filerna.. hittar ingeting om de heller. det står ju att de e 0mb i alla typer av minnen. har du någon aning...
tack för svar men tyvärr kan ja ha satt mig i skiten nu :(:( ja pillade e grejjade i twrp recovery igår å sen tror ja att ja råkade byta filsystem...
Jag har precis rootat min S7 för första gången och skulle behöva lite hjälp. När ja skulle gå in i recovery för att installera Xposed Framwork så...