Separate names with a comma.
Det är klart man kan det. Alla länder har väldigt fördelaktiga lån för studenter. Dessutom finns nästan alltid någon slags financial...
Ruggigt bra, 6/10? :p Jag plöjde Veronica Mars igen i helgen. Lika bra som jag kom ihåg. Tyvärr lite väl mycket relationsfjanterier på slutet men...
Var tionde elev går väl i en friskola i grundskolan så att skylla på det fungerar inte. Politiseringen av densamma är väl ett större problem....
Håll tummarna för att de inte råkar komma de tio sekunder du inte hör att någon knackar lätt på dörren.. Jag har gjort det till en vana att tvinga...
Ett alternativ du kan kika på är väl att köra XBMC på ipaden, förutsatt att den är breakad. Där har du plugins som drar ut den underliggande filen...
Man kan väl säga att det är två olika plattformar som du byggar dina program för. Är det byggt för Dalvik och utnyttjar dess funktioner och regler...
Det jag har märkt på mina kinaapparater är att de tenderar att slöa ner rätt rejält efter en vecka eller två (i alla fall de få jag testat, kan...
iPushen är väl beroende av olika protokoll så som DLNA? Vill man ha en fullskalig lösning som klarar av att streama vad man nu än kastar på den är...
Jag måste slå ett slag för att överväga en extern förstärkare för det. Även en väldigt billig sak i stil med en Fiio är vida överlägsen någon av...
Egentligen kan jag väl inte betala mer än vad en blade kostar då det är där min budget är satt.. *bump*
Hej. Är just nu i Lund. Lite dyrare än vad jag tänkt mig, skall ha det i åtanke!
Köpes i "okej" skick.. Lite repor/märken gör mig inget. Kom gärna med förslag!
Okej. Jag gjorde en liten sökning på ett tyskt forum gällande detta:...
Vad innebär detta? Menar man att ZTE kommer med en rättelse eller att ZTE Blade har fått ben och kan gå runt själv? ;) Skämt åsido, man bekräftade...
Varför fungerar det inte? Pga. att leveransadress och fakturadress måste vara den samma eller för att man måste ha ett engelskt kort? Det senare...
Någon som har en aning om Orange också byter specs på sina telefoner eller vad som gäller där? Känns ju annars lättast att borderlinxa hem en...
Missförstå mig rätt men är det inte smidigare att ta det via UK --> uk mail forwarding än us --> us mail forwarding mtp. tullkostnader, moms odyl?
Stämmer bra, den var inte tillräckligt annorlunda gentemot Magicen tydligen, med hänvisning till vissa andra telefoner de tar in som är nästintill...