Separate names with a comma.
Jag bor i villa, så det är rätt lungnt med Wifinät här hemma. Annars är jag mest på universitetet och där är det nästan bara fantastiska Eduroam...
Det är lite synd. Men jag har en gammal Windows 7 partition liggandes för de tillfällena de behövs.
Jag funderar på att köpa en Aquaris E5 HD Ubuntu Edition. Men först vill jag veta om den är fullt fungerande på svenska mobilnät.
För dem som fortfarande är intresserade: Via Cyanogens wiki wiki så verkar det fortfarande finnas nya releaser. Jag har försökt installera den,...
https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=1090510#post1090510 För övrigt verkar det som att CM9 inte längre uppdateras utan det är uppdatering...
Jag har bara kört CM9 på min telefon, så jag vet inte så mycket om Data2SD. Men det finns en inbyggd funktion för att föra över programmen till...
Troligen var det jag missade. Jag såg i något forum att några oiika systemmappar behövde formateras. När jag gjort det så fungerade det hela...
Jag har prövat hans senaste nightly build. Men jag får bara fram en skateboardåkande android, sedan händer ingenting. Jag har väntat i ca 30...
Det verkar som den nya versionen gör det omöjligt att få s-off med HTC-dev metoden. Jag har i varje fall inte lyckats. Så en varning utfärdas.