Separate names with a comma.
Någon som känner till dessa? Skal
Spigens som jag köpte har öppning för hela notchen, det tycker jag är utmärkt.
Halloj, testar att sälja här innan jag skickar in till Mobilpart. Säljer en pedantiskt skött iPhone 12 Pro Max med 0 repor eller skavanker. Skal...
Hoppas innerligt Telia sköter det som först in först får. Dom hade i början prel lev datum 24 sep när ja beställde, sen ändrade dom faktiskt till...
Bara en bekräftelse på att han lagt en order, inget annat säger han.
Märkligt hur telenor hanterar detta med beställningar. Först att beställa ska självklart få först. Pratade med en polare nyss som också hade...
Kan man nu ta bort betaprofilen när man har RC? Måste fixa vanliga sen, denna äter fan batteri.
13 Pro Max här! Skulle ju inte köpa någon skrev jag... Aningen för stor egentligen som jag tyckt sen XS Max, 11 Max och nu senast 12 Max men...
Ni som har Nudient, hur är det att hålla i? Är det halt?
Kör mobilpart ca 8400. Tror inte ja kommer få det nånstans för en 12 max 128
Aah det jag reagerade på också, min köpte jag typ 5 december så blir 3 månader åt fel håll, trots 0 repor och 100% batteri.
Ja, har också hittat mobilpart men dom erbjuder att skicka fraktförsändelse för 99kr och så 8460 för mobilen. Tror ja kommer köra på det för...
Avanza är min :)
Håller på att kollar runt på olika sidor om att sälja min iPhone till dom istället för blocket, tradera osv. Kom in på denna sida som erbjuder...
Nån som har erfarenhet av Telias leveranser? Var snabb med att beställa och det står följande. Borde den dyka upp den 24e? Förväntad leverans...
Även alla telefoner på Telia är framflyttade till 7 oktober vill jag minnas typ 2 timmar efter lansering igår. Turligtvis fick jag prel datum 24 sep.
Beställde detta. Kör det alltid, överlägset och enklast att installera....
En 12 Pro max, i helt nyskick. Kanske såg fel? Woow jag såg dock INTE fel på netonnet tidigare idag, då erbjöd de mig 7700 för min 12 pro max....
Bättre att sälja privat. En 12 pro max erbjuder dom ca 6000 för bara. Netonnet erbjöd 7700 typ.
Min diciplin är så jävla svag. Beställde iaf en till mig via Telia, enbart mobilen på 36 månader á 375kr. Blir en vanlig avbetalning typ utan...
Vet inte vad man ska kalla det men telenor verkar köra samma, bara att där byter man till en ny varje år istället för vartannat som Komplett.
Ja, du lämnar tillbaka och får ta ut en ny iPhone. Detta förutsätter att man vill byta vartannat år.
Beställde åt frugan en Pro Max 128, grafit via komplett och deras FLEX 412/mån. Spara 3 607:- och totalpriset på 24 månader blir då 9 888:-
Man kan redan nu via Elgiganten se priserna på en 13 Pro Max 128 via olika operatörer. [ATTACH]
Kanske kan inflika här med att säga att Komplett erbjuder Pro Max 13, 128GB med deras FLEX abonnemang telefonen för 412kr/månad med 24 månaders...
Komplett erbjuder något som heter FLEX, där man kan byta till ny mobil varje 24e månad och det blir lite billigare så. Är det några fler företag...
Sjukt, att jag aldrig vetat om det.
Går ju alltid att beställa men inte öppna förpackningen.
Alltid grandiosa uppgraderingar mellan modellerna men den normala användaren som är 90% av alla kommer nog knappast märka någon skillnad.
Tyckte det var enorm uppgradering mellan kamerorna på en XS och en 11 Pro. Nightmode och widemode. Sen att jag valde 12 var mest för att jag...
Halloj Ute efter en iPhone X i gott skick utan större skavanker eller repor. Enbart svart och räcker gott och väl med 64Gb. PM gärna med vad ni...
Ja, man kan se det lite olika. En aningen mindre notch gör inget för användarupplevelsen då den bringar samma teknik, 120hz anser jag själv är...
Du kommer knappast märka skillnad i kameran mellan 12 pro och 13 pro. ProRes video anser jag en gimmick då det enligt mig inte är riktat mot den...
Din tankegång är korrekt. Tycker mig uppleva samma. Enda är väl om man vill ha 120hz skärm. Jag tycker inte det är värt att gå från 12 till 13 som...
Nu är det ju inte en beta utan RC versionen och mobilen startade om sig själv precis när jag var inne på safari. Nån mer som råkat ut för samma?
Tack. Jag var inne på telenors hemsida och under mobiler fick jag fram "kommer snart" samt erbjudanden.
Hur funkar det? Låter intressant!
Yes men kameramodulen sticker ut mer på 13 Pro.
Notchen är smalare men aningen högre. [ATTACH]
Tycker personligen att AOD är helt värdelöst och så 2015-ish. Aldrig fattat syftet med det faktiskt. Måste skärmen alltid vara på när den ligger...