Separate names with a comma.
Enligt Sony själva är det single sim på den här. I Asien och USA dual. Skittråkig.
Man blir nöjd med batteritiden? Jag sålde en Note 10 sd855 för ett litet tag sen och där var ju batteritiden inte lysande. I övrigt en underbar...
Funderar på att köpa en s20+ från wonda. Kommer den fabriksinstallerat skärmskydd? Ni som har den, är det ett bra köp? Skulle beställt en Sony...
Ja det blir nog en oneplus 8 pro för min nu när Sony gjorde som de gjorde här i norden.. :( Hur var det med oneplus, har de tagit bort funktionen...
Jo kanske. Får väl vänta lite och vad det dyker upp för alternativ. Men samtidigt ville jag ju ha lurarna som hänger med i förköpskampanjen......
Förlåt mig, men alltså jag blir så frustrerad... Hittade denna sidan.. Sony Asia Här står det att telefonen har både 5g och dual sim... Kunde vi...
Ja det är ju förstås ett alternativ. Men det var ju "flaggskeppet" jag ville ha..
Kameran är viktig. Men naturligtvis inte så viktig så man vill tulla på andra funktioner. Dock så tilltalar designen mig mer på P40 pro. Jag har...
Ja så jäkla surt :(
Var på väg att beställa nya Sony Xperia 1 II. Men det visar sig att den inte har dual sim. Vilket tyvärr är ett måste för mig. Nu väger jag...
Sålde en iphone till @sali2003 Trevlig kontakt och smidig affär. Rekommenderas!
Verkligen skittråkigt. Den har också allt jag vill ha, ja förutom då dual sim. Jag måste ha det då varken min jobb eller privata operator erbjuder...
Tittar man på specs på gsmarena så står det dual sim och 5g.... Aaahhh vilken frustration! :(
F-n va surt. Jaha då får man försöka glömma bort denna lur och gå vidare... :(
Är säkert så. Undrar varför de tar in 10 II med dual sim och flaggskeppet 1 II med single sim.? Hål i huvudet enligt mig. Fasen, var så sugen på...
Såld till @Gurex för 2063:- inkl. frakt. Tack till swedroid för annonsmöjligheten.
xq-at51 som modell beteckningen heter i Sverige verkar vara single sim tyvärr, dual sim verkar heta xq-at52... Medans Xperia 10 II heter xq-au52...
Många olika uppgifter om dual sim eller inte. Undrar vad som gäller..? Jag är i samma läge som du. Inget köp om den inte har dual sim.. :(
Kollar man specs i prisjakt så står det dual sim. Men som tidigare talare sagt står det single sim på elgigantens hemsida. Undrar vad som...
Bjuder på frakt om jag får 2100
Strax utanför Gislaved, Småland.
Vet inte riktigt vilken combo det är. Men har väska, fjärrkontroll, 1 batteri och laddare. Köpte till propellerskydd till den. Den är i fint skick...
Känner precis som du i detta fall. Har blivit riktigt sugen på denna, som nästa telefon. Men de verkar ju inte ha koll över huvud taget.. :(
Fått kalla fötter, avslutar annonsen :/
Tänker att jag kör till imorgon kväll så skickar jag till vinnaren på tisdag..
Den är komplett med laddare och lurarna samt adapter för att kunna använda original laddaren.
Köptes från wonda i november. Så ca 6 månader gammal.
Jo det gör det faktiskt. Två stycken tom :) Kan komplettera med bild.
Säljer min superfina Note 10 sd855 white. Köpt från wonda. Hittar inga märken på den förutom i det fabriksinstallerade skärmskyddet som...
Inget som har ett litet barn som behöver en platta? :)
Den heter SM-T550 Skärmen är nog 9,7"
Ska kolla upp era frågor i eftermiddag. Återkommer med uppdatering.
Ganska bra får jag säga. Sonen fick en heldag med mycket Youtube och spel..
Minns inte exakt. Ska kolla upp det.
Finns i Gislaveds kommun. Men jag kan skicka den. Har många referenser på min profilsida.
Säljer sonens Tab A. Har ett par år på nacken. Men i bra skick. Skärmskydd sitter på och gjort sedan ny. Lite småmärken men inget stort och den...
Stänger nu annonsen. @sali2003 vann med 1100:- inklusive frakt.
Snart slut :)
Kör budgivning till imorgon, söndag kl. 20 Skickas till vinnare på måndag.
Säljer min dotters gamla 8:a Fullt fungerande, men i rätt uselt skick. Spräckt skärm och spräckt baksida. Men den fungerar som sagt utan problem....