Separate names with a comma.
Ska testa med sånt där stöd då. Dock sa min morbror att jag kunde fått något som heter "löparknä", och det var något man fick lov att vänta ut för...
Utsidan, inuti, om du förstår? Litelite ner mot smalbenet.
Smart. Ska testas :-) Stretchade idag efter passet som du sa tidigare. Hjälpte tyvärr inte, ont som fan i trappor.
Fan vad bra! Grymt ju :-) Testade springa imorse igen, efter 2.8-9 var det bara att promenera... Knät ville inte alls längre [emoji35]
Haha vi kanske skulle bytt helt enkelt. Ja precis. Ska fundera! Tack så mycket för svar [emoji16]
Vid den seriösa tillställningen så blir det läder, på studentbalen. De andra kommer att användas under studentveckan och sista dagen, då när man...
Haha nä vem är det.. Så jävla dålig på allt som en man "ska" kunna. Förövrigt. Vilka skor hade ni valt till en svart kostym, vit skjorta och...
Kanske ska se ett par avsnitt så märks det väl om jag gillar den eller ej :) tack!
Ja precis. :-)
Någon här som kikat på Smallville? Är det värt att se? :-
Ah okej! Ska kika på den då. :) tack! Haha när det inte går så bra för mig att spara så lär jag ju ha bra grejer ;) Okii, tack!
Vad använder ni för after shave här pojkar?
Bra val [emoji16]
Haha ja jag blev positivt överraskad av smaken, gillar inte öl med smak i vanliga fall. Eftersmaken var ingen jättespeciell, utan det var där när...
@bvb; Är du sugen på att prova någon relativt annorlunda öl? Testa "Mors lilla bulldog- blåbärs IPA" från Gotlands Bryggeri. Man får en hint av...
Kör ni med 4g igång hela tiden? Eller sätter ni i gång det när ni inte har wifi? :)
Sjukt bra pris. Jag betalar 450 för min Z3 + 20GB surf hos Tele2. Haft min Z3 i två dagar nu och är riktigt nöjd :) Ser ingen anledning i att inte...
Sweet. Kanske skulle lagt en beställning.
Vad är det för lurar? :)
Ah, det kan vara så också alltså? Men när man kör lite kortare då, 3-4 km, då gäller det att ta i mer också va? Annars känns det ju rätt...
@220volt; Skulle försöka mig på 8km nyss, gick på skit. För det första så hade jag på tok för högt tempo mellan 3-4km, så när jag var inne på...
Som rubriken lyder. Eftersom att det är rätt svårt att få en docka i dåligt skick så köper jag troligtvis första bästa. Jag betalar 150-200 kr...
Ok! Den var billigare också, får bli ett sånt. Tack :)
Vilket märke på skärmskydd skulle ni rekommendera? I glas, såklart. Nillkin eller Orzly?
Du har PM.
Såld.
Så underbar [IMG]
Jag kan kika när jag kommer hem. Kan inte i huvudet. Hör av mig sen :-) Den är i relativt bra skick iallafall. Kan skicka bilder om du vill!
Har du lust att byta Moto X:en eller 360 mot en vit Nexus 5 16GB? :)
Nä, bara genom att han levererat saker haha :)
Haha nädå, bara tajt med killen som levererar ;) Precis! Sen brukar han alltid gissa vad det är i för något också haha. "Ja när jag skakar på det...
Ja dom är sjukt snabba. Alltid samma kille som kör hem paketen till mig också. När ingen är hemma så ringer han upp mig när han åkt där ifrån och...
Haha det lät mindre kul. Jag har också haft lite sämre erfarenheter med DHL. Men UPS däremot, dom är fanimej riktigt grymma på att leverera alltså!
Nej inte jag heller knappt. De har alltid levererat i tid till mig, precis som du säger. Jag är nöjd med dom iallafall :)
Haha kom faktiskt på när jag skrev inlägget att det lät som det.. :)
Bra jobbat Tele2 och posten. Både simkort och Z3 skickades igår, leverades idag. Aldrig vart med om något liknande, inte här ute på landet iallafall.
Är också inne på samma spår. Jag har väl inte starkaste benen, så det kanske ligger något i det. :) Stretching har jag faktiskt inte provat för...
Tjena. Jag har en Smartwatch 3 med silikon- armband som jag vill sälja av. Den är oöppnad och helt ny. 1400 kronor vill jag har för den,...
Nja. Det var ju meningen av jag skulle gråta av trötthet, men så blev inte fallet tyvärr :( Idag har jag dock jävligt ont i knät.
Haha det är ju det bästa. Att sätta sig i bastun efter att ha kört slut på gymmet är ju så sjukt skönt :)