Separate names with a comma.
Wk7, fynd på webbhallen efter långa nätter med googlande, 1040:- För snål för Sonos, HK Citation. Kommer från JBL Playlist, Sony SRS-ZR7. Den...
Lika kränkt jag..... :P
Ngt jag göra för att min device skall få uppdateringen?
Köpt på Elgiganten 180219, felfri. Huawei flipcover, sitter ett 8 GB minneskort i. Fungerat utmärkt för slösurfande och Netflix på resor. Ej...
Slog till på en fullmatad M5 på Elgiganten, 4/64 Lte. Tackar för information och inspiration!
Hmmm, ngn kommentar om prisvärdhet för lite? Svårt för mej som har samvetsbetänkligheter med att Handla på Amazon, får skicka lite pengar till...
Kan vara fel tråd, tycker ni detta är prisvärt? Lte är ett krav för mig. ComputerSalg.se : HUAWEI MediaPad M5 Lite - Surfplatta - Android 8.0...
Ping 18ms
Repfri skärm, mötas i Stockholm, du visar kvitto, pengarna på Swish, ok?
Fyndade en mediapad t3 härom månaden, 700:- 2/16 Lte, återlämningsex på Elgiganten. Tvärnöjd, nu dags för nästa nivå, Siktar på M5, frågan är om...
Waze ville inte riktigt
Nöjd med laddskalet, laddas både skal och tel på ett smart sätt via usb ?
Fyndade en Medipad T3 på Elgiganten, 700:-, den får duga 2019.
Fyndade en medipad T3 på Elgiganten, refurbished, Huawei MediaPad T3 10 9.6"e; surfplatta 4G (rymdgrå) - iPad, Surfplatta 700:- ,när jag...
Sweet, snålkorven ler fånigt. Netflix finns tillgängligt i HD på Android-surfplattorna nedan: Acer Iconia Tab 10 (A3-A30) Inte HELT samma...
Kära källor till kunskap, kan detta vara ngt för mitt hemmapillande, Netflix i HD ? 10-tums surfplatta med snabbt WiFi och lång batteritid Eller...
För övrigt har jag en V30 på jobbet för en massa meckande med SIM kort, blixtsnabba ombootar och lika följsam som iPhone 8+ och Pixel 3.
Pekpinne/ undran På CDon och Wonda skriver dom att den har 4gb minne, var hittar du 6Gb varianten ?
Tack, som jag trodde. Jag samlar ihop ett par tusenlappar till och köper ngt jag blir nöjd med.
Lenovo Yoga Tab 3 10"e; Surfplatta Wi-Fi 16 GB (svart) - iPad, Surfplatta Ruskigt sugen, trött på att bara ha Pixel3 för allt surfande....
Jag kör riktigt lagligt och lungt mha Sense, 90 procent sk grön körning. Billigt blir det.Jag gillar grunkan, den är klok och sund. Alltid...
Känns oerhört bra, som en trimmad pixel 2, var ute vid havet idag:
Det gick snabbt det här, puuuhhh
Har gjort det på 2:an, vad lagrar ni på Luren? Jag har det mesta på Molnet, filmerna till flighterna hamnar på paddan.
[ATTACH]
Jag betalar med svensk Eurocard/mastercard, angett min Stackry US adress, funkar fint
Jag har också handlat på Googles vanliga store, bara byta till USA, skaffa US adress hos Stackry, inte så svårt. Men säkert dyrare än alla EU knep...
Project Fi är ett helamerikanskt påhitt, ska egentligen bara kunna aktiveras i US, man får ett US nummer. Allt data tunnlas till US. Vi har...
I pixel finns ett inbyggt fast simkort/esim. Google är också global mobiloperatör, Project Fi, för att få denna kombo att funka beställde jag från...
Esim, Project Fi, DET är anledningen.
Beställt 3 XL med Poject fi esim från Google US, kommer bli dyrt. 900 USD + 90 USD till Stackry för mellanlandning + svensk tull/moms. Laddstället...
Chromecast enabled högtalare. Fungerat som köksljud, behöver mera basdunk och dans. 800:- en enkel affär öga mot öga i Stockholms city.
1,5 år, några repor, tänker 1400:-. Fortfarande en grym lur. https://photos.app.goo.gl/az5o6crVXUtSnBu58
Vilken service, budet ringer och stämmer träff med mig i porten. Fedex alla dagar om året from nu. Att aktivera esimet var lite trickigt, fick...
Har en date med Fedexbudet hemma om 20 min.
Så har stackry processat mobilen, feedex intnl med försäkring 85$ 2-5 dgr ska det ta.
N6290, dom sänder ut datasim utan kostnad, kopplade till samma surfpott. För att göra beställningen fick jag byta från svensk googlestore till us...
Jag arbetar med med global mobilitet, esim och kostnadstak/surfa på ändå är för attraktivt-unikt för att inte prova, speciellt med fria datasim på...
Slog till på en Pixel 2 XL med Google Project Fi abbonemang, www.stackry.com som adresstjänst, återkommer med rapport om hur leveranser går.