Separate names with a comma.
Ska ska absolut inte låsa den igen! Hamnar du i bootloop är telefonen körd :[emoji846]
¨ Jag har kört in xiaomi.eu romen och den funkar utmärkt. Lite mer always on display-ikoner om man gillar detta, vilket jag gör :) Även...
Jodå Paypal brukar kunna hjälpa till...
Säljer du laddaren separat? Pris isåfall?
Exakt så [emoji3] ja jag kommer säkerligen testa stock android med [emoji846]
Bara att vänta på att låsa upp den. Hatar stable [emoji23]
Lite sjukt att man släpper en stabil version som har en sån simpel bugg liksom. Annars börjar jag återigen gilla miui..älskade det förr [emoji6]
Vilken miui version? Edit: en omstart fixade problemet [emoji3]
Fungerar närhetssensorn för någon?
Skulle nog säga att den räcker till mycket mer än surf och SMS och sånt. Vad saknar man egentligen prestandamässigt? Trodde kameran skulle...
Haha oklart...miui [emoji24][emoji23]
Jo det stämmer, det måste den. Fast man kan ju alltid låsa den vid eventuella garantiärenden. Men man ska ALDRIG låsa den så länge man inte är på...
Oj. Ja det finns nog guides för detta. Om inte annat så skriver jag en när jag väl sitter med det. Kanske borde göra en film med skiten och alla...
Kan du redan låsa upp din telefon din gris ;)
Kan rekommendera alla att installera xiaomi.eu romen sen när man kan låsa upp bootloadern. Har kört denna på de andra mobiltelefonerna från...
Tvivlar på det. Likadant med EMUI. Fattar inte anledningen men någon anledning finns det säkert [emoji846]
Man får väl ändå säga att den är sjukt rapp [emoji6] inte ett uns lagg någonstans.
Installerade poco launcher. Vill gärna köra med miuikänsla ett tag [emoji846]
Misstänkte det. 358 timmar to go då .. Haha
Pissigt att behöva vänta 360 timmar för att låsa upp bootloadern. verkar som man är fast i Stable nu då. Kan inte köra in dev, eller vanliga...
Nu har min anlänt. Ska hämta efter gymmandet [emoji4]
Ja det är ju bara att hoppas att DHL sköter sin del nu då [emoji4]
Det uppdateras nog snart skulle jag tro
Nu är det hanterat på terminalen [emoji120] Inget strul nu DHL. [emoji6]
Är det DHL dom kör med? Hoppas den är skickad nu då och inte bara ett mail för att lugna kunderna. Edit: via appen Mina paket ser man iallafall...
Hoppas jag får mail snart med då [emoji120]
Står som slutsåld igen [emoji4]
Hoppas på skick idag. Säg till när någon får en uppdatering
Samma här och ocean blue 128gb. Dom svarade ju att min skulle skickas senast imorgon. Får de hur de blir annars hoppar jag nog på något annat...
Skickas senast imorgon sa dom till mig så :)
Borde väl inte va några längre väntetider kan man tycka :) Vet dock inte hur många dom är som jobbar :)
Har lagt en order där sedan innan med. Har någon fått någon uppdatering? :) Avbokade Webhallen då ryktet stämmer om att man inte får leverans...
Nej men kollade på youtube. Det verkar ju som att notifieringarna kan ändras så man får stock android..
Det är ju alltid olika beroende på vem man pratar med. :)
Bytte telefon med Jimmy. Inget att klaga på alls, trevlig och seriös!
Har någon fått en statusuppdatering då?
Nja hoppas ju på den här veckan iallafall. Vet inte hur det är med Mi-store? Någon som hört något?
Frågade webhallen om när telefonerna kommer in, de hade ingen aning. Eventuellt idag eller om några dagar eller någon annan gång :P
Inget än. Beställt från Webhallen.
Webhallen verkar ju få in imorgon..eller?