Separate names with a comma.
Jag gör det allt för ofta... Svarar på ett SMS/MMS bara för att en stund senare inse att det var ett gruppmeddelande... Brukar sluta med att jag...
Vad tyst det blev...
Befinner Du dig på samma ställe alla gångerna motparten får eko? Prövat att låsa luren till 2G?
Har du testat att ominstallera apparna? Jag hade ett bekymmer med att silent mode kickade in varje kväll automatiskt, trots att den funktionen...
Swish har teknikstrul just nu, enligt aftonbladet. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23083465
NFC -läsaren klarar att läsa SL-kort och saldo om man laddar ner appen ResSaldo. Bara en sån sak:)
1:57h :)
Det borde vara att skärmen varit tänd totalt ca två timmar sen senaste laddningen. Tror jag.
Hmm. Måste säga att jag upplevde aldrig batteritiden som ngt problem med OP1 med klockan kopplad och denna borde inte vara sämre. Dagens status,...
Ja, MOTO360 1st gen. Kan inte avgöra om det påverkar faktiskt. Från 100% i morse vid 7-tiden och nu 64%. Med bluetooth. Däremot går min OP3 över...
Den ligger grymt bra i fickan. Fabriksmonterat skärmskydd! Fingertrycksläsaren fungerar kalas. Saknar några av displayinställningarna från OPO/CM...
Hmmm ;-) Snart är den igång... 260MB uppdatering... och så "Optimerar app 22 av 147..." på det...
Helt korrekt! :-)
Baksidan är inte alls lika sandpapprig som OP1. Mer åt iPhone-hållet. Kommer nog repa kameralinsen som sticker ut 1,5mm. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
OP3, inga extra tillbehör, speedfrakt till Stockholm. Beställde vid lanseringen.[ATTACH]
Måste ju varit en dopad chaufför på min beställning, för redan igår kunde jag hämtat ut den. Nu blev det inte av förrän nyss.