Separate names with a comma.
Det står MASSOR om det här i tillbehörstråden för S7 edge, mitt bästa tips är att du läser den så kommer du nog fram till att du blir tvungen att...
Jag tyckte dels att zagg HD dry funkade bra, men det fanns en felaktig batch i Sverige då där skyddsplasten så gott som vägrade lossna från själva...
Jag tror det råder hyfsat stor enighet bland oss edge-ägare om att man har inte sin edge på GRUND av edgen utan snarare TROTS den....
Det skärmskyddet kan jag också gå i god för, jättelätt att montera med bra resultat, har hållt sig snyggt i flera månader och funkar förmodligen...
med heltäckande, menar du ett med färgad ram? jag har ett par såna av märket orzly - som brukar vara ett märke jag blir nöjd med - på ingående,...
japp, denna funkar
Väldigt snabb och smidig affär med trevlig och seriös säljare, rekommenderas!
du måste titta på begagnat även för android om du ska ner ens i närheten av de pengarna eftersom du vill ha sim-kortsplats också vilket drar upp...
Det SKA vara enkelt att göra det - problemet är att ett tag tillhörde tydligen alla skydd av denna modell som fanns i sverige en felaktig batch...
och inte med 3/32GB heller
Jag gillar mina tab s2 skarpt, men kan inte jämföra med de andra ni funderar på. Huawei brukar ju generellt ge väldigt bra värde för pengarna...
Hittar iofs ingen bekräftelse på att den har tillgång till androidappar än, men den har ju ännu bättre förutsättningar än R11 för det med...
Acer R13 som nog är på ingående typ vid månadsskiftet uppfyller nästan allt det där, bara tangentbordsbelysning som fattas:...
Det är ATH-M50 och inte M50X? Ser många recensioner som säger att de klämmer åt för mycket - har du lyckats tänja ut dem nåt? Är lite...
Den är inte så illa, även om det nog blir en ny inom överskådlig framtid. Sen har jag ingen som helst aning om varför du tolkar det som att jag...
Haha, ja inte jag iaf :P, jag ser väl för dåligt för det antar jag
enligt min mening är det helt rimligt att man betalar för den media man konsumerar, och ganska orimligt att aldrig någonsin göra det. och vem...
1500 plus frakt?
jag har en acer R11 med 4GB och IPS pekskärm som är köpt 3 juli i år, inte så mycket använd och har varit i skyddsväska hela tiden den inte...
Ja jag såg dt också, men funkar denna för oss? Har du testat :) ?
Ok :)
Tänkte typ 1500 + frakt. Bor du i sthlm kan jag mötas upp nånstans på norra sidan
ja jag har båda och funderar på att sälja R11. haft den några månader, inga skavanker
Hahaha, fan vad störigt man tycker det är att de lyser hela tiden nu när man hade vant sig av :D! Det borde helt klart gå att ställa in...
den måste jag kolla, jag använde föregångaren som bara hette galaxy button lights och som brukade fungera perfekt men plötsligt slutade göra det....
jag kan faktiskt inte hålla med om att det är bara märket som kostar just bara för apples plattor - ska du ha en androidplatta som presterar...
På tok för många androidtelefoner i samma storlek som iPhone 5s eller möjligen lite större finns det väl ändå inte, det finns ju nästan inga alls...
Man kan ju unna sig lyxen att se det på det sättet om och endast om man har utmärkt 3g-mottagning överallt där man vistas. Där jag bor exempelvis...
Jomen jag är lika nöjd som med den stora :). Om du ändå mest läser och i porträttläge borde 4:3 bli utmärkt för dig.
nejdå du gör inget fel, men din enhet står inte med på listan över enheter som idag kan köra android-appar, utan på listan över enheter som kommer...
Det har nog bara kommit till de tre första fortfarande, men för att iaf få tillgång till det så tidigt som möjligt när det väl kommer ska du isf...
följde detta tips och är nu tillbaks på ca 1% i timmen i standby, vilket jag kan leva med - tack för tipset :)!
jag har en s7 edge och en iPhone 7 så jag har förstås en åsikt i frågan - men OBS! att det är en rent personlig åsikt. man får förstås ta hänsyn...
jag har också fått försämrad batteritid direkt efter den senaste uppdateringen. inte lika dramatiskt som en del av er men den drar ca 2,5% i...
De svarar som de har förstånd till, vi är massor med VW som det funkar finfint för med den apk-versionen. Jag har en passat alltrack 2016 och har...
Ja den från juni funkar i Sverige, 281040 - men det kom en i juli också som hette 282070 och som INTE funkade i Sverige. Men nu hittar jag inte...
Allra senaste versionen är INTE att rekommendera, den funkar väl inte för nån i Sverige?
precis, den såg vedervärdig ut på de läckta bilderna men i verkligheten var det inte så illa och efter att man fått vänja sig lite tycker man den...
jag har en mörkgrå htc 10 som är lite kantstött men skärmen har haft tempered glass sen dag 0 och har inte en skråma, så om man inte bryr sig så...
haha, jag trodde också du menade audi a6 :D. den här funkar finfint för mig:...