Separate names with a comma.
Ville bara notera att jag numera sover gott på nätterna utan att behöva vända på telefonen. Har slängt ut SonyEricssons skräp och kör sedan ett...
Hmmm... Nä, du tycks ha rätt. Var nog mitt finger som var lite trigger-happy där. Man är ju tyvärr alltför van vid dessa ändlösa mängder med...
Har du kollat och sökt lite själv först? Eller kanske tittat bland trådarna som ligger fästa längst upp i forumet? /Daniel
Jo det kan de. Och tre företag av fyra väljer att följa ARN's rekommendationer (faktalänk). Skulle tro att de som inte följer dem mest är riktigt...
Nä, den här: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=878426 Rör sig om att kopiera in tre filer i sin /system/bin. Tror även det finns...
Tänkte bara notera för dem som inte har uppmärksammat det att MiniCM, dvs CM-versionen för Mini idag har kommit i en version kallad Alpha2. Om jag...
Låter vettigt på ett sätt, jag förväntar mig inte att SE ska ta något som helst ansvar för mjukvaran på min telefon. Den är så moddad så den står...
Säger vem? Stora företag är per definition onda... /Daniel
Kan du elaborera det där lite? Du förutspår att fler företag kommer att bli lika anala som SE eller? Evilness is EVERYWHERE! /Daniel
Ja, det börjar ju ramla fram diverse custom kernels för Mini nu. Dock är inte bootloadern knäckt än (vet inte ens om man är på gång), så alla...
Känns som att det har funnits andra trådar på ungefär samma tema. Men okej, då, kanske är bra att försöka samla det lite. Den största direkta...
Mmmm, tycker det är lite dumt att det ploppar upp flera projekt som känns som att de inte samarbetar utan snarare konkurrerar med varandra. Men...
Det var så lite så. Men det känns verkligen oerhört märkligt att en enskild app (som ju inte ens kräver root) kan ställa till det så dant. Antar...
Mappen som krånglade för mig (bara så du slipper leta) heter /data/data/com.tvnu.app/files. Sedan exakt vilken fil som var problemet vet jag inte,...
Jag löste mitt Nandroid-problem sedan. Satt och bläddrade lite i xrecovery-menyn. Under "advanced" finns ett menyalternativ som heter "report...
Håller på och testar lite fram och tillbaka mellan SE's officiella rom och CM6 Floyo. Nu har jag dock stött på ett problem som saboterar...
Ja, det var ju precis därför jag länkade till det inlägg där det stod. Ja. Det var ju den jag länkade till ett par inlägg upp. Läser folk...
Inte om jag förstår det här rätt. För det är den romen du menar, eller hur? /Daniel
Om jag förstår det rätt är det väl bara varianten för Pro som är RC? Har själv en vanlig Mini och har testat lite med denna rom. I princip allt...
Håller med. Det är klart man vill ha Froyo, men åtminstone jag behöver en telefon som funkar också. Men väntar man ett tag med att hoppa på...
Jamen det ska väl tusan till att sova när man har saker i sovrummet som ligger och lyser! Betänk dessutom vad som händer med min elräkning. Huga!...
Suck. Det är ju precis lika korkat det. Jag synkar dock inte mot gmail, så det är inte det som är mitt problem. Men man kanske kan lösa detta...
Så löjligt. Det måste man ju kunna stänga av på något sätt. Ser verkligen ingen anledning till att telefonen ska ligga och lysa helt för sig...
Hej. Någon här som vet vad som kan tända skärmen på telefonen? Hade lite fått för mig att skärmen var nersläckt tills man tryckte på någon knapp...
Gäller det även när man ska besvara samtal? Håller på att driva mig till vansinne att det ska vara så svårt att flytta det jämrans reglaget ibland...
Ah! Där har vi det ju! Visste att det måste finnas något smidigare sätt! /Daniel
Dumt. Hade ju varit smidigt om det hade funkat så. Men det är klart, TpS lösning ovan borde ju faktiskt lösa det klockrent. Plus att jag borde få...
Mmmm, fast jag tänker mig liksom att om jag sätter att wifi ska vara på när skärmen är på (och man kan ju inte skapa någon exit task för en sån...
Nu när ändå den här tråden är lite aktiv så har jag ett problem som jag inte riktigt förstår mig på, men jag misstänker att det är jag som tänker...
Jepp, nu funkar allt fint här igen. Tackar! /Daniel
Nope. Funkar fortfarande inte för mig i varje fall. Någon annan? /Daniel
Besynnerligt. Jag är helt säker på att jag har letat i inställningarna. Har dock för mig att det kändes som att det i princip inte fanns några...
Just det. Nu när den här tråden ändå poppade upp: Är det någon mer än jag som stör sig grymt på Youlu's benägenhet att tjata om sin "weekly...
Hmmm... Har inte pysslat en sekund med assembler sedan M68k-tiden, men får man gissa att det är en loop som går igenom bootloadern (ifrån...
Ja, det ska bli intressant att se fortsättningen av det här. Man kan väl hoppas att B1nary eller någon annan kunnig hakar på. Men innebär det...
Jo tack. Körde faktiskt min första "make config" på 2.4-tiden. Hade bara inte greppat situationen. Det är alltså helt enkelt så att man har hittat...
Du tog orden ur munnen på mig. Tänkte just svara att med en Mini kommer man ju givetvis att sakna den manliga tyngden i fickan. ;) Har själv...
Aha. Tack för förklaringen, har funderat lite på vad det är de gör egentligen, men har inte orkat söka speciellt aktivt :p Men vad innebär då...
Ja. /Daniel
Titanium. Funkar klockrent. /Daniel