Separate names with a comma.
Säkerligen fel forum. Men här finns så mycket kunskap så jag frågar ändå. Jag har en laptop den har en adapter som ger 18,5v 65w, men nu har...
Jag har fått en iphone som arbetstelefon Privat använder jag Android. I min familj använder vi google kalender och det vore smidigt att ha google...
Jag har köpt ett bluetooth tangentbord till min htc flyer. Htcn hittar tangentbordet och det fungerar bra, även den unbyggda musen fungerar hur...
Jag har spotify installerat, men efter att jag syncat mina offline listor så vägrar spotify gå online igen. Det fungerar verken med WiFi eller 3g....
Hittade denna på XDA, jag har inte testat det ännu, men ska försöka ge mig på det i kväll. (jag vet att det finns en tråd om detta någonstans,...
[ROM] GinTonic.SE - xda-developers jag har inte testat denna ännu, men ska helt klart göra det när jag får tid.
Har ett problem med spotify. Mina offline listor tappar låtar ibland, får då synka om dem, men någon dag senare är någon annan borta. Trodde först...
Det började nu på kvällen med att jag fick ett sms. Som avsändare stogd person A, men när jag läst smset några gånger så förstogd jag ganska...
Hittade en fil i system/app som heter telenor_wrapper.apk vet inte när den kom dit, men säkert efter förra uppdateringen. Är det något jag kan radera?
Jag har fått ett problem med ericssons inbyggda album. Nu efter om uppdateringen, omrootning, jit installation med mera så krånglar album. om jag...
Jag tycker detta ser snygt ut, är det någon som testat, jag hinner inte göra det nu, men ska försöka få tid till det under helgen....
Jag är väldigt nöjd med hur jag fått min telefon att se ut och fungera. Jag kör go louncher med en docka(heter det så?) längst ner där jag har...