Separate names with a comma.
Har kollat lite på olika kinalurar och funderat ihop med min son. Han gillar designen på elephone p9000...
Tänkte att vi istället för att använda allmänt prata om diverse uppdateringar har istället. Fick precis mars uppdatering. Nån mer som fått?
Tjena. Jag har alltid trott att fingeravtryck skall starta upp telefonen från vilande släckt skärm utan några krusiduller. Jag försöker men...
Vet inte vad det beror på men för mig har flera appar börjat krascha vid start. Testar man 2ggr funkar det. Skumt. Tex Aftonbladet, cm browser...
Hej. Har idag en lgg2 bunden i två månader till hos 3. Betalar 299 för total 5gb. Ringde och kollade vad man kunde få för deal och kom ner till...
Hello. Sedan jag fick lollipop har min signal för sms ändrats till något lågt pling och fast man ändrar så ändras det inte. Varken volym eller...
Är ute efter en Chromecast och tänkte kolla om någon här var sugen på att sälja sin. Kan swisha över pengar direkt. Bor i GBG. Prisidé? :)
När jag pratar med folk klagar många på att jag inte hörs så bra. Man vill ju inte behöva skrika i telefonen så jag undrar om man kan höja...
Orkade (läs vågade) inte testa den 5:-dealen många hoppat på, men är det så att ni använder den som kastrullunderlägg eller motsvarande är jag...
Letar efter skal till telefonen men hittar bara till SXS. Finns det något till P?
När jag startar market i mobilen och klickar på Mina Appar så syns sedan igår bara Google Maps och Youtube. Inga av de andra syns. Vad har...
Hej. Söker efter en calender widget som går att ha i 5x5. Samt en undran om man kan göra nån facebook widget i 5 rader bred. Kör med LP....
Tjena. Uppdaterade Google maps för några dagar sedan. När jag kollar vilka program som är igång i telefonen är nåt som kallas "Ranka Ställen"...
hur funkar det där. hur går man tillväga om jag och frugan vill köra samma kalender på våra HTC Gratia telefoner. Vilken kalender skall man ha...