Separate names with a comma.
Jag tror det ja. Själv hade jag dock redan telefonen inställd på engelska så jag är inte säker. Röststyrningen överlag är däremot inte hundra...
Om du vill ha en klocka som ser ut som en klocka, då bör du välja LG R (eller moto). SmartWatch 3 är inte ful, men den ser ju mer ut som en...
Fick just hem min SmartWatch 3 från inet. Här kommer några första intryck: Lagom storlek. Bilder som cirkulerat på internet har gett mig...
Hade faktiskt inte tänkt på det innan du sa det. Men jo, den ger efter något när man trycker där, och knakar lite. Inget som stör mig dock. Ännu...
Det syns om du jämför med en Xperia S, One X eller annan lur som har bättre upplösning men till vardags så störs jag inte av det. Visst kollar du...
Ladda ner Quadrant från play och titta på system information. Står det MSM8960 under Device - Board är det S4.
Är det någon som använder och kan rekommendera ett träningsarmband till sin One S? Vill helst ha vattentätt och bra passform för telefonen....
Startade om min router och har inte haft problem efter det, så det var sannolikt inte telefonens fel. Anledningen till att jag misstänkte det var...
1.78.401.2 Jag har hela tiden wifi anslutet och det ser ut att vara bra styrka men ibland vägrar den ladda och jag får bara upp "nätverksfel"....
Två veckor har gått sedan inköp och jag är mycket nöjd med min One S. Ångrar inte att jag valde den framför Xperia P (även om det satt långt...
Det var precis vad jag gjorde. Enligt servicekillen där så hade dom hittills inte skickat tillbaks någon One S till HTC pga det. Men han sa också...
Jo, men den svarta är så mycket snyggare... Satans I-landsproblem att vara jobbiga då! Nä, det blir till att springa in på elgiganten,...
Är det många som köpt ett svart exemplar och inte fått en enda "flaga" så som beskrivs i tråden längre ner i forumet. Rädslan att få en kantstött...
Mmh jo, jag har nog i princip redan bestämt mig för att köpa en Xperia P. Nu sitter man bara och är otålig :)
Med risk för OT, tänker mest på mina egna reflektioner nu. Väljer mellan Xperia P eller HTC One S. Mycket beror på storleken. Hade en HTC Desire...
Verkligen roligt att höra! Jag har haft stora förhoppningar på den här luren. Tycker du att den har några fördelar/nackdelar jämfört med Xperia...
*hämtar popcorn och väntar med spänning*
Jag hoppas du inte luras. o_O Var beställde du från?