Separate names with a comma.
Jaha då jag olyckan kommit till mig med, har comviq o har fått mina första tillbaka ringningar idag av helt ovetande random personer som hävdar...
Ok, har ju aldrig ägt en htc så det vette fasen..... :)
Jag tröttnade på S5 pga att den började hänga sig o strula, kunde inte svara ibland eller lägga på heller för den delen.... Att Z3 bara har...
Hej Jaha jag har tröttnat på Min S5:a och jagar nu en ny telefon, kan ni varra snälla och hjälpa mig med köpråd då jag är lite handfallen....
Jag tappade mottagningen till det mobila nätet flera ggr förut, skickade då in den och dom konstaterade att simkortsläsaren var trasig, den är nu...
jaaa....? Comviq kontant, bytte ut mitt tidigare kort mot ett nytt då gamla kortet tydligen inte var 4G kort... Enligt kundtjänst...
Jag ser inte någon 4G symbol, utan bara H+ och 3G ibland, inställningarna som du länkade till ser ut o stämma med mina, även fast mina...
Ja nu var det iof 8mbit som jag menade...:) Jag var kanske lite otydlig hehe
Jag är lite ny på det här med 3G/4G men är inte detta lite dåligt med tanke på att jag bor i Eskilstuna? Och varför står det H+ ibland o 3G...
Jo just j, Jag bor i Eskilstuna...
Hej Jag undrar om man skall göra någon inställning i Note 2 4G för att komma upp i nån snabb hastighet, jag kommer bara upp i 6-8mb/s ner o upp...
det kan jag inte svara på, men ia allmänhet så tror jag nu stenhårt på att iaf mitt problem låg i gammalt sim kort.... Så nu åker man väl på o...
Men jag har provat med både ett Comviq kort samt ett Telenor abb, samma på båda... Har iaf beställt ett nytt Comviq kort nu iaf, men hann ju...
just ja, det är ett Comviq kort... som för övrigt bara har ett par månader på nacken... :(
har ju ett tele2 kontantkort, ska det ha nån betydelse?
Jag köpte min lur från Cyberphoto för dryga månaden sedan och vilken mardröm =( För 2 veckor sedan så när jag försökte ringa med luren så kom...
Jawbone Era kör jag med.... skitnajs ;)
Jag kan oxå bekräfta följande: Original laddaren med original sladd laddar snabbast. Original laddaren med en kines kabel köpt på Ebay laddar...
Det med Kickstand hade du inte beställt från Dealextreme va?? isf vad är SKU numret?? Mvh
kommer in i lager på netonet nu den 19:e Maj står det på deras hemsida Sorry för OT!! Vill bara hjälpa/upplysa:innocent:
Iphone4 16GB---------->>> Galaxy S2 hmm, undrar hur det ska gå med vanan fr Iphone... Hoppas man får till det o vänjer sig snabbt;)