Separate names with a comma.
Ett obundet abb hos tre och en Air är ju lockande. :)
Är fortfarande riktigt nöjd med min 15 Pro Max också. Ser inte riktigt värdet i att byta i år heller även om det är roligt.. Bytte varje år...
Har både ett par med Lightning och med USB-C men det är lika för mig som för dig.. Trots ett gäng over-ears inkl AirPods Max så är den pryl jag...
Köptes i kombination med en 43" Frame men behöver inte telefonen. 5500kr + frakt eller hämtas i Gävle. Mycket goda omdömen här.
Sålde en Samsung-platta till @kissidor och det gick så smidigt det kan. Rekommenderas verkligen.
Var väldigt o-Apple att vanliga 17 fick ProMotion och AOD osv. Känns som den duger för de flesta nu.
Blir ett köp av APP3!
@bernard Har också ROGGEs hemma. Både Cleanern och mikrofoberdukar. Grymt bra! :)
Tänk på att använda en icke-slipande mikrofiberduk bara! :)
[MEDIA]
Såld till @kissidor
Yes! Kanske svårt att se vad det står på det på bilden.. Men ja, det är det stora. :)
Hittade ett Book Cover Keyboard så det fick bli en ny annons för ett paket istället. 9000kr. Hämtas i Gävle eller skickas. [ATTACH]
Hoppas den känns ok men kommer nog bli en rejäl invänjningsperiod då jag idag kör en IntelliMouse Pro som är mycket tyngre med kabel. :D Kostade...
Sålde en Samsung-platta till @LFCFredda Inga konstigheter. Bra kommunikation och trevlig! Rekommenderas varmt.
S10+ såld till @LFCFredda
@bernard Är du fortfarande nöjd med din DeathAdder V4 Pro? :)
Ska fundera lite. Hade egentligen velat få minst 5000 för den för att finansiera andra lek-inköp men det är klart avhämtning väger också lite men...
@Hanseman Kvitto/orderbekräftelse från Samsung finns. @Remuz Ingen fara. :) Ber om ursäkt att jag varit seg på att svara här men blev riktigt...
Ber om ursäkt att jag varit seg på att svara här men blev riktigt dunderförkyld efter helgen efter att barnen dragit hem otäcka...
[ATTACH] Samsung G80SD 32" 240Hz Oled. Kabeldragningen ska fixas till men orkade inte snygga till det direkt..
Bud på 4500+ frakt i PM från @r12500
Har tyvärr likt min tidigare annons med Flip6 även två Samsung Tab S10, en plus och en ultra över. Barnen ville köra iPads istället och dessa är...
Har precis börjat kika på att byta ut min Microsoft Pro IntelliMouse som jag varit riktigt nöjd med men en trådlös med ungefär samma form vore...
Har efternamn.se och smeknamn.se. :) DNSen har jag hos Cloudflare och har några mail-alias genom iCloud.
Du får 4000:- extra i inbyte utöver värdet på din telefon just nu.
Har dragit mig allt för länge med att sälja denna så har en oöppnad Flip6 över då dottern inte ville ha Samsung.. Galaxy Z Flip6 (Online...
Riktigt nöjd med mina Max. Vore trevligt med en uppföljare! :)
Lite sugen på den där jag med @bernard ! Har en iPad Pro 12.9 M1 och oöppnad Tab S10 Ultra och är lite sugen på att sälja Ultran för att motivera...
Jag har en Synology DS920+ som jag är riktigt nöjd med. :)
Sålde ett par B&W Px7 S3 till @Twicefire . Snabb betalning och trevlig kommunikation. Rekommenderas!
Vi kör på det. Skickar PM! :)
Nej, inte direkt men tänkte väl inte dra ut på det mer än nödvändigt. Svart var enda färgen som såldes till ”fel” pris. :)
Även jag hoppade på Hifiklubbens superpris men har kommit fram till att någon som är mer i behov av ett par nya hörlurar kan ta dessa så kör jag...
Inte öppnat mina Px7 S3 än men jag tror nog jag kör vidare på AirPods Max/Pro2 och S2e och säljer dessa jag med. Svårmotiverat trots bra pris. Om...
Såg det för en stund sedan på Head-Fi jag med. Tråkigt. :(
”GRATTIS TILL DIN EXTRA STORA RABATT Hej ”Ugga”, Du har precis köpt ett par Bowers & Wilkins Px7 S3 i svart finish. Det är vi förstås glada för...
Nu dök ett paket upp i ”Mina Paket”-appen. :)
Nu har mina ändrats till "Skickad" men inget mail eller spårningsnummer ännu.
Ja, för ordinarie pris så hade jag isåfall gått på Px8 som kostar 3830kr(5500 på Hifiklubben vilket också är lägre än lanseringspris) på Amazon....