Separate names with a comma.
Tack för din insiktsfulla och konstruktiva kommentar... Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Jag är liksom många missnöjd med kameran i G2. Men en annan sak som åtminstone jag stör mig på är att när man använder knappar på mobilen, och det...
Köpte ett billigt pulsband (rea) på Claes Ohlson - 199 kr. Använder det med appen Runtastic. Det ansluter via bluetooth och funkar perfekt. Var...
Löste sig - fick avinstallera och börja om. Sedan var det mycket strul med att ladda ner kartor - fick avbryta och börja om. Men nu funkar det....
Hej! Jag behöver hjälp! Ska iväg på semester i morgon och laddade ned Navigon Europe på min G2 (kikat helt orörd i övrigt). Men när jag öppnar...
Löste sig genom att avinstallera hangouts och installera igen. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Får meddelande "tyvärr hangouts har stannat " samt ruta visas för att skicka rapport. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Hangouts funkar inte efter Kit Kat. Några idéer? Min mobil är helt standard. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Jag trodde inte att LGs support tool gick att installera på Mac. Gör det? Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Jag testade Sabotage Royal idag men tyckte inte att de var så mycket bättre. Klart bättre bas men inte lika klart ljud som originallurarna. Men...
Då du har så många apple-prylar borde det vara enklare att köpa en ny iPhone. Jag bytte från iPhone 4s till LG G2 men allt sådant du beskriver att...
Tack igen för att du engagerar dig! Hybriden är dock redan beställd (och jag håller med om att frakten är dyr...) Den där bältesväskan såg också...
Tack! Kommer beställa Hybrid -caset, såg ut som att det inte skulle vara så svårt att växla mellan ett QuickTime case och sedan lägga i hybriden...
Tack, men den där saknar bältesclip. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Jag hade tidigare Otterbox till iPhone 4 men det skalet är lite klent jämfört med hur det var till iPhone 3gs. Nu har jag istället Griffin...
Jag är ju helt ny som Androidanvändare, så vilka förbättringar tror ni att en uppdatering till Kit Kat gör på LG G2? Eller är det bättre att låta...
Testade mina nya monster freedom i morse. Jag tycker tyvärr att det är lite dåligt tryck i dem jämfört med in-ear. Det positiva är att räckvidden...
Gör den? Det är inte vad LG's support sa till mig. Hur hittar jag den? Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Menar du att det räcker att hitta länken o klicka på den så att den laddas ned? Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Jag behöver lite hjälp av er. Detta är min första Android mobil... Min mobil har version 10a, hur kan några er ha senare versioner än så? Jag...
Hade ju varit bra om supporten kunnat nämna vilket land som fått uppdateringen.... Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Köpte monster iSport och har bara testat som hastigast. Det verkar faktiskt bli bättre ljud via LGn än iPhone 5, vilket var kul. Hade dock önskat...
Nu blir det nog sådana här http://m.pricerunner.se/pl/94-2921937/Hoerlurar-och-Headset/Monster-iSport-Freedom-priser Lite dyrare men bluetooth....
Vilken uppdatering var det? Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Angående kameran fick jag detta svar idag från LG:s support: Tack för att du kontaktat LG support. Det ska vara en uppdatering på väg som löser...
Kanske inte löser ditt problem men man kan ju ändra lite i inställningarna (främre tryckknappar) så att man får fyra virtuella knappar, med lite...
Manuell fokus kan säkert gå bra när du tar kort på stillastående saker. Men om man som jag vill kunna ta kort på ex. vis våra hundar så blir...
Jag har testat med iPhone originallurar, men problemet är att knapptryckningarna inte funkar - det är därför jag frågade, eftersom det...
Eftersom jag frågade efter andra lurar + beskrev vad jag skulle ha dem till trodde jag att det var uppenbart att originallurarna inte räcker till...
Ursäkta min okunskap, men medförde Cyanogenmod att kameran blev bättre? Dvs snabbare att fokusera etc.?
Skärmen är fantastiskt fin. Det som är sämst är kameran. Min gamla iPhone 4S tog bra bilder och video. Med LG G2 blir bilderna suddiga och...
Tack!
Hej! Jag köpte A-Jays One + eftersom de skulle vara optimerade för Android. Laddade ner deras app och trodde att jag skulle kunna använda...