Separate names with a comma.
Nu har jag inte hunnit fotografera så mycket i RAW än men det verkar finns bra potential i kameran Tog en bild på bilen för några veckor sedan som...
Bra tips! Har du skapat en egen linsprofil till CornerFix? Har du skapat en egen DCP profil för t ex CameraRaw för att få ordning på färgerna? Om...
Blev precis klar över PC Suite. Är det rekommenderat att köra en återställning efteråt?
Bra tips ang yank kerneln. Installerade den tidigare idag. Fanns dock väldigt mycket inställningar, körde på kernel alternativet (tredje valet)...
Jag installerade precis Omega romen och där fungerar GPSen utmärkt.
Verkar som sagt vara nått strul med GPSen. Nån app som saknas?
Testade det. Men det verkar inte lira. Men jag kör med Google telefonhantering genom Play istället. Ett annat problem som dök upp, när jag...
Fungerar även perfekt på min lur, kanon! Funderar dock på om man ska försöka få igång spårningsfunktionen, den som kopplas mot Samsung så man...
Ok, tankar ner uppdaterade modemet och avvaktar lite :)
Installerade genom CWM men fick inget GSM/3G nät. Provade wipe utan resultat...
Upp med en länk :-*
Do it! Vore grymt :)
Har kört 4.2.2 ett par dagar. Funkar fint! Den verkar dra lite mer batteri än stock 4.1.2 eller så är det jag som använder den mer :P
Gick från stock 4.1.2 igår till 4.2.2. Blev som en ny telefon när man fick bort allt bloat! <3 Installerade även Exchange tillägget som murre...