Separate names with a comma.
Tråkiga var att man måste binda sig ett år för att kunna få 64 GB för det priset, annars 32 för 249 efter ett halv år :(
Jag kan byta, fast "Kampanjen gäller för nya kunder samt dig som byter från kontantkort till abonnemang.". Hmm... Men vad säger du då, ska jag ha...
Har idag Comviq 50 GB för 299 kr, men kan ju skriva på ett nytt hos dem 64GB för 165 kr, sen efter ett halvår 32GB för 249 kr. Eller binda mig...
Har gjort allt det, fortfarande Trekant och "1 väntande uppdatering", går in i listan, trekant och bredvid "Uppdateringen misslyckades", testar...
Har ett tag tillbaka inte kunnat uppdatera, får meddelande att det inte går att uppdatera, OK fine testar dagen efter, funkar inte och så står det...
Hmm, går det att flytta på något sätt? vet du?
Störande som f* hur/går det att flytta aviseringen? Nu som ni ser på bilden så är aviseringerna "under" fingertryck upplåsaren, störande, och fult...
Någon som vet och kan kan säga hur man drar ner skärmen helt till kanten, att det inte finns en "springa" emellan? (bifogar bild). Har fixat det...
Nej, har bara min egna Gmail Detta är bara min personliga, egna mobil.
Jo, hade gärna gjort det och provat, men då försvinner "Samsung Pass" och det måste jag ha, alla lösenord ska fyllas i :/
Wallet, bara genom det som jag kommer till Samsung Pass, annars använder jag det inte. Det ska väl inte stoppa/hindra att jag ska kunna välja fler...
Nej, det är min egna personliga, så inget
Startar jag om mobilen = måste skriva in PIN-kod (vill inte, vill ha som förr = gjorde mönster), ibland måste jag skriva in PIN-kod, men som jag...
Tackar!
Någon som kan hjälpa med Alarm (även musik) ? Men 1. Startar Alarm, ser ingenstans att den är på och vilken tid, varken Alarm symbol i statusbaren...
får olika inbytesvärden både i appen samt hemsidan
Lite efter här nu, när jag väljer inbyte så finns ju en med och en utan "DS" vilken ska man välja när det gäller "svensk" mobil?
Tackar! Ja, värsta reklamen, men kan inte använda... Ska även funka offline, ska kunna ansluta direkt automatiskt om man är kopplad med bluetooth...
Kan jag fixa det på något sätt? mobilen, plattan eller hörlurarna?
Nej, jag använder lika, och har även läst runt och letat överallt, och det står även att om Bluetooth är anslutet så ska den hitta det - men den...
Får sån psyk på denna app, den hittar min mobil (ibland), men saken är att ibland visar den rätt vart den är, ibland när jag testar så visar den...
Hade skärmdump med volym ner + ström knappen, sen ändrades det till att bara trycka på strömknappen (var något med Good Lock tror jag), men nu är...
Vad är det för fel (S22U) jag stänger av synkronisering, strax så startar det igen. Har tagit bort konton och så men samma fel. Detta började typ...
Den skulle släppas igår 15/11 till S22 Ultra, men jag har inte fått den än
[IMG]Ny liten uppdatering idag, 241 mb
Undrar samma sak, hoppades på något nytt, men nee, ser & märker ingen skillnad
Söker ny router, och det slutar med en Asus XT8 , AX6600 för att se om den skulle vara så bra här hemma eller inte. Så någon i sthlm med en...
Okej, då vet jag! Men varför bara äldre versionen? Tänkte även att jag själv gick från buds plus till buds pro, hehe. Men hoppas någon har! :)
Jag har ett par Buds Pro
Har ett par Galaxy Buds Pro, perfekt skick 800 kr sthlm
Ett par Samsung Galaxy Buds Pro, som nya, allt följer med (som du ser på bilden) - funkar perfekt. Helst att vi träffas. Finns i Stockholm 800 kr
Har du kvar hörlurarna?
Letar efter ett par Buds2 Pro, någon som har till salu?
Har ett par Buds Pro, men är det värt att byta till dessa? fått höra både ja och nej, men vad har ni alla här och säga?
Efter en uppdatering var det lika för mig S22U, sen kom en ny uppdatering och då försvann det. Sen inte så länge sen var det det lika på Note 20,...
Kör med Samsungs egna, funkar perfekt.
på S22 tar man ut "korthållaren" nere på höger sida, det där är på sidan. Ultra* vet inte hur det är på S22, men kollar runt på bilder så är det...
Har inte märkt någon "skillnad" varför pga. inte fått nå samtal med nya pga. fick kortet igår, torsdag (och satte inte i det förrns kvällen) och...
Har beställt ett nytt SIM-kort, vi får se om det gör någon skillnad...