Separate names with a comma.
Säljer härmed min oanvända TviX Slim S1 - Mediaspelare som är inköpt hos NetOnNet.se 2012-10-31. Köpte den för 1190:-. Kvitto finnes...
Hejsan, Har du en HTC-mobil som är låst till någon operatör? Jag kan låsa upp den åt dig mot en kostnad på 150 SEK per telefon. Allt jag bara...
Passade på att förlänga mitt abonnemang och fick då samtidigt valet att plocka en telefon om jag så ville, vilket jag gjorde. Det blev en iPhone...
Säljer härmed en oöppnad Apple TV 3rd Gen med kvitto & garanti. Hämtas upp i Falun, skickas ej. 600 SEK.
Vart kan jag få tag på en stock rom som är densamma som man får med när man köper telefonen i Sverige? Telefonen skall säljas och därför skall...
Säljer min Samsung Galaxy S3, då jag fått en annan mobil. Inköpt: 2012-06-02 Färg: Vit Skick: Som nyskick Låst/Olåst: Olåst Kvitto/Garanti:...
Har en galaxy S3, som ligger och dammar pga att morsan ej ville ha den då den var för avancerad för henne. Den är vit, inköpt hos Siba 2012-06-02...
Hejsan, Har någon mer testat på gpsen på S3'an? Kommer ihåg när jag hade iPhone samt S2'an och satt i mitt hyreshus som är nybyggt med tjock...
Hejsan, Efter att gått ifrån iOS och sitter numer på en SGS3'a så köpte jag på mig Navigon, då jag även använt det på min iOS-enhet. Men den...
Kommer med stor sannolikhet köpa en 3-låst sgs3'a begagnat. Min fråga är, går det att låsa upp den på något vis, via mjukvara som finns...
Säljer en olåst iPad 1 16GB med 3G. Det som medföljer är: * iPad * Laddare (usb och vägguttag) * Brunt fodral 2 200 pix vill jag ha för det....
Planerar du på att starta en egen webbshop? Då kanske du inte är så sugen på att betala stora summor varje månad för att "hyra" en webbshop....
Säljer en vit iPhone 4 som har 16GB minne och är helt olåst. Denna telefon är fabriksupplåst, vilket betyder att du kan uppgradera hur mycket du...
Hej, Nu är det dags att göra sig av med min Canon Glugg i L-Serien då jag byter till fast brännvidd istället. Det är en 70-200 glugg 2,8 MK II som...
Vill byta bort min helt olåsta iPhone 4 16GB vit modell mot en Samsung Galaxy S2. Fördel är om du bor i Dalarna och kan mötas i Borlänge/Falun...
Är ute efter en Xtreamer för uppspelning av film i mitt hem. Någon som har någon sådan till salu? Skriv isf vilken modell det är, vad begär ni...
Ska nu sälja av min MBA då det är dags att uppdatera sit inom Mac på den stationära fronten. Det är en 11.6" skärm, 2GB DDR3 ram & 128GB SSD...
Är på jakt efter en MBA eller MBP, någon som har en till salu? Mina krav: MBA * 13" / 11.6" kan vara intressant beroende på specs. * Minst 2GB...
Tanten har bestämt sig att överge min present till henne, vilket är en Samsung Galaxy S II som fungerar med alla operatörer då hon vill ha en...
Hejsan, Då gör vi om detta på nytt igen, men nu är den enbart till salu för kontantpris då jag redan införskaffat mig en ny tele. Samsung...
Hejsan, Det är nu dags att byta bort min Samsung Galaxy S II och jag är ute efter en Nexus S i bra skick. Samsung Galaxy S II är inköpt på...
Säljer Belkin Dualfit Sportarmband för iPhone 3GS. Bud tas emot i tråden. Köparen betalar den fraktkostnad det kostar att skicka varan. Går...
Hejsan, Härmed säljer jag ett par in-ear lurar som har väldigt bra ljud i sig. Det är alltså DENON AH-C560R som är inköpta 2011-08-25 på...
Hejsan, Jag undrar om det finns något sätt att boosta ljudet på denna lur. Tidigare har jag haft en Galaxy S, och där fann jag relativt snabbt...
Säljer härmed ett par hörlurar som medföljer när man köper en Samsung Galaxy S II. Eftersom jag redan har ett par in-ear lurar som jag är...
Hejsan, Ska åka iväg och plocka ut en SGS II om en timma nere på stan. Eftersom jag aldrig haft en SGS II och varit borta ett tag från Android...
Är ute efter ett par in-ear lurar, då dessa som medföljde min tele suger totalt & bara skrapar i ljudet. Någon som har till salu? Skriv isf...
Säljer iPhone 4 upplåsningskort, som tar bort operatörslåset på din iPhone 4. Funkar på alla iOS-versioner för iPhone 4 i dagsläget, och du kan...
Är sugen på att byta min svarta iPhone 4 16GB som är fabriksupplåst och kan ta simkort från vilken operatör som helst mot antingen en Xperia Arc...
Är ute efter en Nexus S i dagsläget och tänkte kika om det fanns någon här som skulle sälja sin. Har kikat lite priser gällande Tradera och där...
Eftersom det var så dåligt intresse tidigare har jag valt att lägga ut mobilen som auktion på tradera. Känner ni för att buda på mobilen så är...
Hejsan, Jag använder mig utav Tasker för att stänga av datatrafiken när telefonen är i "låst läge", och sedan aktiverar datatrafiken när man...
Funderar på att köpa ett batteri med större kapacitet än det som följs med som standard. Googlat lite & hittade till ebay. Priserna ligger på ca...
Skulle uppdatera min telefon till froyo. Allt gick på fint via kies, telefonen startade om & det är här problemen började. Den hamnade i en...
Hejsan, Jag är ute efter en Google Nexus One eller Samsung Galaxy S. Jag återfinns i Dalarna, Falun & önskar att säljaren finns i närheten. Om...