Separate names with a comma.
Då jag ska aktivera en enhetsadministratör på en Huawei p20 pro verkar det helt omöjligt?! Tycker att jag försökt med allt, men texten "eftersom...
Jag köpte mig nyss en huawei watch fit, har en huawei p20 pro telefon. En mycket störande sak när jag går in i health appen är att antalet steg...
Den sista screenshoten är då google-tjänster...
Tack för svaren! Jag har inte aktiverat google now eller google location. Trots detta suger google batteri... Kan det vara några inställningar?...
Jag använder nights keeper, har fungerat utmärkt! :)
Tack! Ska beställa därifrån!
Jag har funderat en del på om det är normalt att Google play drar mera batteri än t.ex. skärmen? Så är det alltid för mig, finns det några...
Jag önskar tips på bra skärmskydd i glas som det inte kommer luftbubblor under, om det finns ens? Jag var idag in till en affär och köpte ett...
Tack för svaret! Löste det med att ladda ner en annan app istället. :)
Jag har precis gått från sony xperia z1 campact till galaxy s6 och jag är jättenöjd i det stora hela. Dock har jag stött på ett problem och det...
Som frågan lyder så undrar jag vad du tycker om kamerans kvalité på din xperia z1 compact? Själv hade jag en samsung galaxy s 2 innan jag nu...
Jag har precis köpt en sony xperia z1 compact efter att jag tröttnat på min två år gamla samsung galaxy s 2! Nu är min fråga: Är xperian...
Jag har nu köpt en ny telefon, sony xperia z1 compact. På min gamla telefon samsung galaxy s2 har jag massor med whats app konversationer jag...
På lördag flyttar jag utomlands för några månader. Jag kommer inte att ha med mig någon dator, utan endast en galaxy tab 7.0 och en galaxy s2....
Jag har precis flyttat till grekland och har därför köpt ett nytt simkort, så hur kan jag få med mina kontakter till nya simkortet? Jag har...
Även om jag inte rör telefonen försvinner det ibland ca. 5 procent per timme. Enligt en app som jag laddat ner drar samsung tangentbord mest?...
Tyvärr testade jag att byta till chrome, men det är samma problem där.
Det gäller många applikationer, bl.a. vanliga internet som finns färdigt på mobilen och google play musik. All synk är avstängd... Mobilen är...
Detta gäller t.ex. samsungs egna musikspelare och internet som på min telefon lämnar och dra cpu.
Jag har haft en hel del problem med med min telefon den senaste tiden. Nu undrar jag om appar ska ligga och dra cpu i bakgrunden? Min telefon...
Jag tror mig ha hittat energiboven! Jag tackar så väldigt mycket för alla svar :) Internet som finns under aktiva program alltid då jag har...
Tack! ska testa detdär nu! :) Men vad betyder det då internet alltid finns under aktiva program om jag inte avslutar det manuellt? Drar det...
Tack! Jag är som sagt helt oteknisk, men försöker lära mig :p Är det alltså ok att internet alltid lämnar under aktiva program och drar både ram...
Tack för svaret! Mobilen är helt fabriksåterställd. Jag har inte några appar installerade och ingen sync igång. Skärmens ljusstyrka var på...
Tack så jättemycket för svaren! Jag har inga andra problem som kan vara relaterade till usbn och jag har testat att rengöra den. Jag har testat...
Alltså jag har så mycket tröttnat på min galaxy s 2 nu. Jag gjorde en total fabriksåterställning vilket innebär att jag inte har en enda app kvar...
Såhär ser det ut nu just... Denna gång har den inte dragit extremt mycket batteri, men iallafall lite mera än vanligt. 93 procent kvar av...
Förresten verkar det ofta vara något på android system, håll dig vaken som gör att telefonen drar mycket ström?
Tack för svar igen! Jag är totalt okunning så att flytta över till datorn som någon fil och efter det tillbaka tror jag inte att jag lyckas med....
Tack för svaret! Glömde skriva att jag har alla foton på datorn också, men vill gärna ha sparat dem på telefonen också.. :)
Hjälpte det? Jag har inte lyckats lösa mina problem... Verkar inte vara usbn i mitt fall...
Tyvärr måste jag nu fabriksåterställa min galaxy s2. Jag har fått stora problem med batteritiden och jag har inte lyckats lösa dem. Finns det...
Min galaxy s2 har börjat dra mycket ström, vad kan det bero på? Jag tycker också att signal för mobilt nätverk inte ser bra ut?! Jag böt...
Tack! Det funkade!
Jag har en galaxy s2 som jag nu har fått problem med. Då jag idag skulle uppdatera whats app kom en text upp: Det finns inte tillräckligt med...
Jag har nu en galaxy s 2, en tab 3 och en laptop. Eftersom jag bloggar mycket ville jag ha alla foton tillgängliga vi internet. Jag började med...
Tyvärr funkar det inte..
Glömde skriva att jag slipper in på andras nät, testade med pojkvännens..
Nyss då jag var inne på facebook hängde sig telefonen och blev varm, den startade om sig själv. Efter omstarten funkar inte internet längre!!! Jag...
På min sparas nog alla inställningar trots laddning...