Separate names with a comma.
Prova att läsa det i en dator med microSD-SD-kortsadapter för att verifiera om det är kortet eller telefon som strular. Eller prova i en annan...
Av de som har i lager så skulle jag rekommendera Datapryl.
Fick tillbaka den idag. Utmärkt och snabb service måste jag säga.
Jag har nu fått besked om att det går på garantin. Telefonen är i toppskick i övrigt så det var verkligen tydligt att något hade hänt just med...
Nej. Bäst resultat får du förmodligen genom att använda den laddare som medföljer HTC 10 men du kan använda äldre laddare bara du har en USB A...
Lustigt nog skickade jag in min M9 för åtgärd av detta för ett par dagar sedan. Mobylife har skickat den vidare till en extern servicepartner. Jag...
Ja, den kommer koppla upp med bästa möjliga teknik på platsen. Om den inte får 4G-uppkoppling så blir det sannolikt någon av 3G-hastigheterna. Men...
Om du vill ha 4G-täckning utanför tätorter så är avsaknad av band 20 ett problem. Men det beror förstås även på vilken operatör du kommer använda.
Jag har för mig att det kom en uppdatering till Sense Home för ett par veckor sedan som ger möjlighet till vad de kallar Freestyle layout. Jag vet...
Angående frågan om routern så underlättar det om vi vet märke och modell. Kontrollera gärna om det finns ny mjukvara/firmware till routern.
Jag har totalåterställt M8an och överlämnat den till sambon. Vi har inte märkt av några problem efter detta heller. Men varken hon eller jag kör...
Det vore bra om ni berättade varifrån de är köpta så att andra kan undvika detta. Jag köpte en från CDON för några veckor sedan och den har...
På One M9 så finns det under Display & gestures en inställning för Color temperature. Kanske det finns på A9 också?
Hur mycket RAM och flashminne är det i de modellerna Webhallen har lagt upp? Det står: Memory - ROM:32GB / RAM: 4GB (Config1) ROM:64GB / RAM: 4GB...
Kör inte T9-tangentbordet själv men i övrigt så har jag inte stött på några av dessa problem. Kör iofs inte heller Facebook-appen. Jag har aldrig...
Ja, frekvenserna som den har stöd för är kanske inte optimala. Men i och med att det går att ringa så borde det gå att få någon data (som sagt).
Är lustigt nog just nu på besök i Finland och har med mig en Huawei wifi-puck med Saunalahti kontantkort i (önskar att det fanns lika bra...
Eftersom APN är en operatörsspecifik inställning så måste du berätta vilken mobiloperatör du använder. (WiFi skall inte beröras av APN.)
:-( Vad säger CDON om reklamation?
Just flytet tycker jag har varit en av stora fördelarna med HTCs modeller jämfört med samtida modeller från de andra tillverkarna.
Ja.
Det är fortfarande det priset. Hur verkar leveranstiden vara? Jag blir inte klok på deras lagerstatus; Prisjakt säger att de har i lager men deras...
Testade med Youtube nu och det fungerade bra. Facebook använder jag inte på mobilen.
Jag kan också aktivera T9-tangentbordet. Under HTC Sense Input settings > Keyboard selection så sätter man keyboard type till Phone för de språk...
Det görs i Blinkfeed (Mealtime recommendations).
Den fungerar bra. Du håller telefonen porträttläge när du knackar på skärmen? Det låter som om du använder variant 1. Har du även testat variant 3...
Jösses vilken tid det tog. Men nu så, 209 optimerade appar senare (plus lite på SD-kortet) så är det klart. HTC Backup blev avstängd också.
Man behöver inte ta den omvägen då HTC UK har bekräftat det och tid via Twitter: [ATTACH] https://twitter.com/HTC_UK
Jag tycker det låter som ett garantiärende. Finns det någon åverkan eller skador som skulle vara ett hinder...?
Nu var det länge sedan jag bytte men jag tippar på att det tog 4-5 dagar för mig. Det beror förstås på hur mycket man skriver på telefonen - de...
Swype är bäst enligt min mening. Särskilt om man tycker att det är trevligt att kunna skriva enkelt och korrekt och lägger mindre vikt vid...
Udda. Jag såg på en reklamfilm och fyllde på igår innan jag svarade dig och nyss gjorde jag en stor enkät och fyllde på över 400 poäng. Fungerade...
Vad är det som inte fungerar...? Webbsidan, reklampåfyllning osv fungerar vad jag kan se.
Har tyvärr inga tips då min Nexus 9 4G rullar på hur bra som helst. Har du applicerat 6.0.1 som kom för någon dag sedan?
6.0.1 kom till Nexus 9 nu.
Uppdatering; med Android 6 så fungerar det bra. Ingen krasch.
I morse när jag testade fanns det inga reklamfilmer att se men nu går det fint igen. Kanske de har tankat in en ny omgång nu efter helgen?
Nej, har inte fått något mejl.
Vad har du för version nu och vad är det för uppdatering du försöker lägga på?
Jag tycker att det flyter på lite snabbare. Får se om det står sig med tiden.