Separate names with a comma.
Jag väntar hellre på G955XXU1POOP eller G955XXU1SHIT. Men ja, det ser suspekt ut [emoji14]
Jag uppdaterade samma tid som du, bör vara samma uppdatering men jag har inte något av de problem du beskriver. Låter skitskumt :S Du har inte...
Jag köpte från AliExpress, en till mig och en till sambon. Funkar faktiskt riktigt bra om du pallar vänta 2-3 veckor på leveransen.[IMG]
Det är den äldre varianten.
Batteriet är efter min användning helt okej. Hade lite bekymmer när jag var med i som beta-testare under Nougat-tiden men efter att jag...
@GmbH Imei-nr medföljer för eventuella reklamationer mot LG. Säljarens kvitto kan också fås med för eventuella garanti-ärenden under första året.
Det kan du få ikväll när jag kommer hem! Allt som medföljde original med originalförpackning. Hörlurar minns jag inte fanns med, men har inte...
Jag har för mycket elektronik som jag inte använder och vill därmed sälja av en del av det. Samsung Gear VR2 – 1000:- Helt oanvänt med all...
En silvrig Huawei Nexus 6P med 32gb minne?
Har inte funkat för mig i typ något dygn och nu helt plötsligt när jag kollar en video så dök det upp en inforuta om att jag skulle "pinch to...
Jag impulsköpte en SGS8+ för några veckor sedan. Måste säga att jag för första gången inte stör mig på Samsungs interface så mycket som jag gjort...
Nova Launcher Pixel DIP icon-pack[IMG][IMG]
Nova Launcher Pixel DPI icons Accuweather widget Boba Fett wallpapers[IMG][IMG]
Hur ser era hemskärmar ut? Jag börjar :) EDIT: något lågupplöst (ber om ursäkt för detta) men ni fattar idén :) [IMG][IMG]
Jag körde på ett porrigt lila som jag är väldigt nöjd med. Bättre greppvänlighet och i min mening riktigt snyggt på den svarta modellen :) [IMG]
Före- och efter-bilder. Ser ut som April månads säkerhets-patch. Känns skönt att veta att uppdateringar OTA funkar i alla fall...
Jag har precis fått en stor uppdatering till min G6'a. Laddas ner just nu, ska bli spännande att se vad det är för något :)
Ska kolla brevlådan en extra gång när jag kommer hem idag. Jag har till och med pratat med FedEx i ett annat ärende och de sa att inget var...
Jag ska med andra ord inte släppa taget om tummarna? [emoji14]
Jag skattar mig lycklig att jag av någon anledning slapp förtullning. Alltid en risk när man beställer från utomlands :/
Skönt att du fick det att funka! :) Ja, det är samma modell som jag köpt från samma handlare på Ebay ;)
Screenshotten är inte ens i samma bildformat som SGS8, ser ut som 16:9-format.
Versionen du har är inte den koreanska. H870DS är den Ryska/Ukrainska modellen (även HongKong och Singapore). Den Koreanska heter 'G600'. Kan vara...
H870DS har inte trådlös laddning!
Fan, jag har inte kollat än... Ska kolla med tjejen om hon kan plocka fram sin trådlösa laddning ikväll! :)
H870DS har dubbla sim och Hi-Fi Quad DAC! Enligt LG's specifikationer på deras hemsida och enligt mig som äger luren så har den det. Så om du...
S8:orna är jättefina telefoner, hårdvaran brukar alltid vara top notch hos nyare Samsung-enheter! Mjukvaran däremot är inte väldigt pålitlig,...
Just den här specifika säljaren har gott omdöme på Ebay och i många av recensionerna har folk skrivit att när något har varit fel så har returen...
När jag kollar youtube har jag en timme/10% batteri... Här hade jag kollat youtube i 1h48min och samtidigt gjort massa annat på tfn. [IMG]
Ett dygn med LG G6. Nu har jag haft chans att testa enheten en del och tänkte dela med mig till er av mina erfarenheter än så länge. När jag...
@Timpppa Jag kollade precis totalsumman på mitt paypal-konto - 5590:- inkl frakt.
Denna ska enligt specs inte fungera med trådlös laddning. Jag har aldrig använt trådlös laddning heller men kan kolla om tjejen har kvar sin gamla...
Kanske. Andra gånger jag fått betala tullavgift har jag fått en faktura klistrad på paketet. Senast när jag köpte present till tjejen som också...
@vviigggee Tråkigt, hoppas du får den snart! @atreyuswe Jag ringde FedEx igår och de erbjöd direkt leverans till jobbet. Jag har hunnit testa...
Jag hade tur och slapp tull-avgifterna :) Avsändaren i Houston skickade paketet till mig i tisdags ca kl.23 svensk tid. FedEx-killen kom och...
Jag har ingen aning... Jag fruktar att det blir en tullkosntnad men samtidigt så är själva telefonen så billig i jämförelse med priserna här hemma...
Telefonen är "factory unlocked", köpte från säljaren Never-msrp på ebay. Min erfarenhet hittills är över förväntan....
Jag beställde via Ebay, skickades från Houston, Texas igår och pratade precis med FedEx som vill leverera imorgon. Det är 9 tidszoner på 2 dygn...
Säljaren på Ebay http://stores.ebay.com/Never-MSRP
Cirka 5600:- med express-frakt totalt. Om den fastnar i tullen får vi väl se :/ Oavsett vilket så får jag den telefon jag vill ha :) Beställde...