Separate names with a comma.
Jag är supernöjd så här långt. Vill så klart ha fler spel osv men det kommer ju säkert.
Undrar hur lång tid det tar för Nest Wifi komma hit. Dom kan ju inte nytillverka Google wifi längre så det handlar väl bara om att dumpa gammalt...
Jag äger Red Dead på PS4 men har bara spelat ett par timmar för fläkten låter så mycket att halva huset vaknar... Så hoppas på bra erbjudande på...
Mitt paket är levererat där hemma. Synd man är ute och reser hela dagen...
En sån där Schreider-kommentar är ju jävligt onödig. Självklart vill väldigt många människor att detta ska misslyckas. Ibland blir det så för att...
Utan. Edit: Fått tre mail från Google om olika saker på några timmar. Tror varje gång det är kod till Stadia. Men inte...
Jag har beställt Smartphone Mounting For An Active Lifestyle™ till min Pixel 4 XL som förhoppningsvis kommer snart. Har haft till annan telefon...
Nu har jag beställt i Tyskland. Blev två försändelser, först skal och pixel stand och sedan telefoner. Håller tummarna :)
Varför har Mediamarkt Tyskland bara 64gb? Finns någon fysisk butik utomlands med 128gb?
Verkar inte bli någon telefon i Sverige nej. Jävla Google.
Det viktigaste är att video förbättras ordentligt. Filma med min Pixel 2 XL är inget vidare.
Trean var jag inte alls sugen på, framförallt pga notch. Men nu är det dags att byta ut min Pixel 2 XL. Så jag kommer köpa! Hoppas den kommer...
Någon som kör Google Assistent med Sonos? Extremt trevlig funktion men jag stötte på en konstig grej. I köket har jag en Home Mini och en Sonos...
Uppdatera inte om ni kör Gopro. Det går inte att koppla upp sig mot kameran. Gopro är medvetna om problemet och jobbar på fix.
Hehe, kommer bli fin samling :) Jag är onekligen lite sugen men för snål.
Sjukt snygg klocka iaf! Vet du om det är någon uppdatering på gång? Börjar ju bli gammal ;)
Du får knappast virus av att du porrsurfar.
Så kan man äntligen skippa separat inloggning till Nest och istället använda sitt Google-konto. Meeeen... Som vanligt verkar det inte funka med...
Har dessvärre inte koll på det. Jag köpte 80cm och de är slut nu.
Jag köpte en i Malmö idag men har inte hunnit prova :)
Kan man se vad klockan är om man vaknar mitt i natten? Och har den någon gång väckt dig med "jag vet inte hur jag ska hjälpa dig med det" :D
Någon som testat denna vid sängen? Blir den tillräckligt mörk? Tänkte mig som en "väckarklocka"
Hittar ingen post om att Fyrtur har säljstart augusti. Kanske jag som missat bara. Styr ljusinsläppet trådlöst med FYRTUR och KADRILJ
Jaja, kul grej. Jag beställde också :)
Med tanke på vår diskussion :) Google Nest Hub vs. Lenovo Smart Clock: Which should you buy?
Kör gärna Twitter. Jag har tyvärr inte det. Just nu är ju risken att många köper Home och Hub och blir superbesvikna. De borde ju se en enorm...
Någon måste ju kolla upp med Google vad som pågår. Det har ju varit problem flera veckor nu. Mina föräldrar undrade varför den inte funkar längre.
Jag har två stycken mini, kör med originalladdare. Kör Google Wifi och nätverket fungerar fint i övrigt. Har exakt samma problem med att den...
Tänker att en home hub borde funka lika bra?
Samma här. Sjukt irriterande.
Jag är främst sugen på denna för att köra Strava när jag cyklar och springer. Jag har ett Polar H10 pulsbälte. Någon som vet om Strava kan visa...
Då stryker jag Sonos från min julkortslista.
Woho! Ett steg på vägen iaf. Dock hoppas jag verkligen det blir möjligt att säga till assistenten att spela upp på valfri Sonos, inte bara...
Ja verkar vara ett rejält problem på något sätt. Antingen tekniskt eller något avtalsmässigt.
Det är väldigt många som väntar på det stödet och en väldigt viktig integration så jag tror nog gärna Google hade nämnt det om det var klart. Tror...
Ingenting om Sonos och assistenten tycker jag är lite oroväckande...:ehm:
Polykarbonat är grymt härliga nyheter! Kanske man man åter använda telefonen utan skal?
Hub på svenska! Max ska importeras!
Fick stänga av mikrofonen på min Home Mini vid TV:n. Var ju hopplöst :D
Nu vet jag vad jag önskar mig! Att GSuite-konton blir fullvärdiga Google-konton. Det hade varit guld :)