Separate names with a comma.
Nja, jag kanske vill bli nådd på andra sätt :-) Så snälla, se till att det är valbart. Edit : Vet inte hur ni fungerar, ni kanske har...
Men varför håller ni på med kisskiten? Gå in i inställningarna och återställ därifrån. Uppdateringar tar man ota. SGS3 via Tapatalk.
Ja alltid återställning före skicka in, är ju lite surt om man får tillbaka den och dom har gjort det åt en. Inte helt ovanligt. SGS3 via Tapatalk.
Se bara till att det går att stänga av. SGS3 via Tapatalk.
Vad innebär pingtid? SGS3 via Tapatalk.
Vet inte hur Oppo fixar detta med mobiler men för några år sen så chockade dom genom att bygga en grym Blurayspelare för ett rimligt pris, bräckte...
Klart bäst om du kan ta storleken. Beställer du utan att ha känt på dem eller? Vissa vänjer sig, andra tycker att det blev för stort. Lycka...
Nu får du tänka på hur du använder den, med mycket grafikkrävande saker igång + kanske Spotify streamande så får du dra bort ett par timmar men...
Drygt 7 timmar med mitt användande vilket innefattar surf, Tapatalk samt lite youtube. Antar att man får dra bort en del vid grafikkrävande spel...
Sen så är ju den stora frågan hur tillgången på 4G-uppkoppling är? Som någon skrev så kan ju ett argument för vara att 3G hos vissa operatörer...
Självklart :) SGS3 via Tapatalk.
Ok. Är det så illa att dom bara skrivit det luddigt. Ja ja, det får väl sitta i nästa gång då så får vi se hur det går. SGS3 via Tapatalk.
ITunes tänker jag inte uttala mig om men vad det gäller S3 så är jag oerhört konfunderad över en sak vid återställning, va fan gör den med...
Att den dessutom drar 35% på 8 timmar är ju onormalt. Om den drar så mycket ström så är det inte så konstigt att den tar lång tid på sig att...
Du måste nästan jämföra dem sida vid sida, det gjorde jag och jag blev aldrig vän med storleken på Note 2. Tror i och för sig att man möjligtvis...
Ok, kan jag då läsa dem på ovanstående läsare? SGS3 via Tapatalk.
Min är ytterst inkonsekvent, just nu så flyter den som smör (med androidmått mätt) medans den var allmänt halvlaggig och drog mycket ström igår....
Kolla upp minins skärm så att ni inte beställer den osedd, jag skulle aldrig kunna förlika mig med den låga upplösningen. Om detta ej stör så är...
Ok, ante mig. Tack för svar! SGS3 via Tapatalk.
Det bästa vore om du kunde testa dem bredvid varandra, då tror jag att du får en smärre chock. Minins upplösning är nämligen åt skogen för låg,...
Ja det är en mycket speciell firma det där, inte vilket Kinaskräp som helst ;) SGS3 via Tapatalk.
Grymt fin men en fråga så jag inte missat nåt, den grejar inte DRM va? Lånar enbart från biblioteket och då krävs ju DRM-avkodning eller vad man...
Bara som en jämförelse så har jag också Telenor, vet dock inte hur snabbt? Testade nu och kom upp i 7.1mbit på min S3, bor i Gbg. SGS3 via...
Ok, nu ser jag det, tack. Men om jag vill plocka bort en kommentar då? SGS3 via Tapatalk.
Mycket bra ja men är det bara jag som har problem med att ta bort inlägg genom att svepa? SGS3 via Tapatalk.
Och jag ser att du har en Note 2, ja då vetefan? SGS3 via Tapatalk.
Ja satan vilken fart det blev på den! Till och med frugans femma ligger i lä där och så var det verkligen inte innan. Ett problem bara. Lyckas...
Testa att starta om luren. SGS3 via Tapatalk.
För övrigt så behöver det absolut inte gälla alla. Är man en galning som mig med ett snitt på 6-8 timmars skärmtid per dag med appar vandrande in...
Tycker jag också men det är tyvärr som det är :cool: SGS3 via Tapatalk.
Jo men jag blåser luren några gånger om året och allt brukar ta ett par timmar allt som allt, har ca 150 extra installerade appar men bara några...
Ang. apparna så är det ju lättsamt, är ju till och med så att dom återinstalleras när man sen startar upp luren, om man har det inställt så...
Min fru är från Iran men det var ett tag sen hon var där men hon säger att rent generellt så har man en förhållandevis hög tolerans mot...
Rent generellt så håller jag byggkvaliten på S3 som förhållandevis hög, detta trots plastigheten. Det du upplever är förmodligen relaterat till...
En riktigt bra app att ha i en främmande stad är Point to point. En mycket enkel navigeringsapp där du bara sätter "current location" för att...
Nu förstår jag inte? Med den ikryssad så blir knappen seg men hemknappen minimerar inte appen när man tänder skärmen. Med den urkryssad så blir...
Måste tyvärr avaktivera S-voice igen, hemknappen blir ju så gruvligt långsam. Tar ju en halv evighet innan den reagerar och nu minns jag ju att...
Tack som fan! Så var det ja. SGS3 via Tapatalk.
Dessutom så är det mycket behändigare att använda hemknappen när luren ligger på ett bord som den ofta gör i mitt kök när jag lagar mat och...
In och utzoomningar med dubbeltap i Chrome har dålig respons på min S3 också så det verkar ligga i Chrome. SGS3 via Tapatalk.