Separate names with a comma.
150 bjudet
Har 2 klockor som jag inte använder. 1st helt oanvänd med plast och tagg kvar på 1st som är provad, här sitter dock inte heller originalbandet...
P30 Pro 5990 hos ett gäng återförsäljare igen, bla Elgiganten, Netonnet och Webhallen
Va är det för minne?
Ska kika tack :)
Snubblade över den här hybriden men verkar inte gå att köpa någonstans, mer än typ amazon som inte skickar utomlands... Någon som känner till...
Trevligt, har dock ingen förståelse för att ha touchpaden någon annanstans än i mitten, så köper inga såna...
Sålde ett objektiv, trevlig kontakt och snabb betalning.
Fick samma, dom skriver att kreditkontrollen inte gick igenom. Rent bs
Micro
Den är återställd nu men tror de är 8.1
En Vit Samsung Tab A i nyskick Modell: SM-T580. De har suttit på vägg i 1.5 år för Google Home. Det som finns är plattan och en laddare Pris: 850kr
Har ett objektiv som bara ligger. Sony E-Mount 3.5-5.6/18-55 Optical Steadyshot 400kr fraktat och klart [ATTACH]
Har kikat men att ta omvägen via paketförmedlare lockar inte...
Blev lite nyfiken på om man skulle haffa en Chromebook igen. Finns det något nära inpå matchar typ en macbook air ? Typ Alu chassit, minst core...
Fick nån flytande screen protect av teknikdelar :ehm: Värd säkert 20kr
Jag orkar inte bry mig, provade mest bara för att
Står ej
Operatören har inte godkänt ordern
Fick mail, makulerat
Ja
Telenor tar Bisnode, inte uc och inget sparas hos uc.
Tips på bra BT kontroller till en raspberry pi 3, spel som nes, snes, n64 etc.
Är detta Netonnetgate 2020 :D
Någon som har tips på någon stabil gcam ?
1600 bjudet
En mi note 10 eller p30 pro
Tack för svaren, sitter kvar med min asus. Chromebook faller på att jsg inte kan spela det riktiga fotball manager , apples nerdummade os har jag...
Såg den, men byggkvaliteten lockar inte alls...
Kanske lite så men den va fräck tyckte jag :o Ja det går ju ingen nöd på mig, min zenbook pro är i nära nyskick och har inga direkta problem,...
Har funderat på det med...
Har börjat att sitta mer vid min laptop på det senaste, den hade hamnat lite på hyllan något år. Har idag en Asus Zenbook Pro med en i7-6700HQ,...
Oneplus 6
Kommer ett pm om nån timme :)
Sätter budslut imorgon onsdag 12.00
Har en Google Wifi puck till övers, det som finns är Pucken och strömkabeln Budstart 500
Löjligt pris
Leta efter en xr istället då....
Jag missförstod hela texten, ber om ursäkt
Budsen är en billigare och sämre hörlur än sonyn