Separate names with a comma.
Samsung S22 ultra 12/256gb i nyskick. Endast 1 vecka gammal med kvitto. Nymonterat skärmskydd och ett skal. Märker att jag fastnat för Iphone....
Någon som testat Mocolo UV glasskydd? Köp Mocolo UV Tempered Glass Samsung Galaxy S22 Ultra Clear online
Har du en riktigt fin Sony xperia 1 iii så släng iväg ett PM.
Låter intressant. Vet du något om releasedatum?
Måste verkligen rekommendera detta skal som jag precis fick hem. Kostade 130kr ca. Ligger riktigt bra i handen och man få mycket bra grepp. Liten...
Är det någon som har en ZTE axon 30 ultra? Hur upplever ni den efter att haft den ett tag? Eller om ni sålt och kan ge lite input om hur den va.
Kan nog tycka att den var bättre än S21 ultra i vissa avseenden till och med. Men här i Sverige är ju Samsung och Apple gudar i mobilsvängen.
Jag kan tycka att Oppo find x3 pro var så snygg och kompetent att den kan försvara ett högt pris. Skulle nog säga att den i dag är ett bättre köp...
Finns väl en anledning till att Xiaomi inte sålde fler exemplar av Mi 11 ultra global i Sverige. Trots att den lätt kunde konkurrera med Apple och...
Ojdå! Det va inte bra.
Det här va riktigt bra. Puro 0.3 Nude Samsung Galaxy S22 Ultra fodral (transparent) - Elgiganten
Dom säljer i väst som England, Tyskland etc. Men inte här uppe i norden.
Ja man glömmer faktiskt lätt att numera är väl Oneplus bl.a ett subbrand till Oppo då man t.o.m kör med ColorOs och så naturligtvis Realme då. Så...
Jag har haft både Oppo find x2 pro och X3 pro. Väldigt fina lurar båda två. Mycket kompetenta och välbyggda. Tyvärr så har dom alldeles för dåligt...
Det där med auto brightness va otroligt irriterande. Blev till sist tvungen att stänga av den och köra manuellt.
Jag brukar använda Ibywind skärmskydd men det har inte kommit till S22 ultra. Det här påminner väldigt mycket om Ibywinds skärmskydd. Som sagt jag...
Får verkligen rekommendera detta då jag haft det nu några dagar. Var billigt och köpt från Amazon.se. Enkelt att montera.
OK jag förstår. Drar då tillbaka mitt bud.
Var mitt bud på 2500kr plus frakt av intresse?
Lägger ett bud på 2500kr plus frakt
Ah missat :)
Efter att ha haft både Pixel 6 pro och nu Samsung S22 ultra så tycker jag att kamerorna är likvärdiga ungefär. Det handlar mest om smak på...
Ny uppdatering!
Kan jag tyvärr inte svara på. Fått göra så med Oppo lurar också. Kanske för att den är anpasssd för Europa och inte norden.
Kan vara så att du behöver koppla upp dig via VPN till Tyskland och på så vis kunna uppdatera.
Verkar funka fint tycker jag. Inga märken så här långt.
Kan rekommendera detta skärmskydd som jag köpte från Amazon.se. Det innehåller 2st mjuka skärmskydd som känns bra och som är mycket lättmonterat....
Sålde Galaxy buds pro. Supersmidig affär, rekommenderas.
Korrigering. Google pay funkar inte på kina rom.
Kan meddela att jag precis installerat Google pay på min mi 10 ultra med kinesisk rom utan problem. Faktiskt en fantastiskt trevlig lur...
Såld till @flipp
Garantin har gått ut och inget kvitto finns.
Säljer min Samsung S20 Ultra (SM-G988B/DS) 128gb i riktigt fint skick. Om man letar hittar man ett par fina smårepor längst ner på baksidan och...
Helt plötsligt så kändes mitt mobilintresse som försvunnet. Nu på morgonen så slog jag på vår TV och möttes av invationen av Ukraina. Inte långt...
Köpte faktiskt på mig en begagnad Xiaomi mi 10 ultra med transparent baksida. Fick hem den i dag och måste faktiskt säga att den känns väldigt...
Såld till @pmugghc
Säljer mina nya Samsung galaxy buds pro. Pris 700kr plus frakt.
Köpte en Samsung S22 ultra. Supertrevlig affär, mycket nöjd. Rekommenderas!
Är det någon som testat detta från Mocolo? Köp MOCOLO 3D Curved UV Härdat glas Galaxy S22 Ultra 5G på TheMobileStore
Såld till @polar590