Separate names with a comma.
Beror lite på vad du ska ha den till. Men BMW i3 är ju i mina ögon typ världens fulaste bil men alla jag känner (alla = två) fullständigt älskar...
Lugnt [emoji1417]
2063 så släpper jag den direkt. Frakten är inte gratis tyvärr.
Oj skulle säga att jag inte kört dem mer än 5h totalt vid Max tio tillfällen. Då har jag tagit i ordentligt också.
Tar de, skicka mig pm så swishar jag.
Ville du köpa? @homie
2000 för ett par svarta i nyskick? 63kr i frakt tillkommer.
Men att vara oberoende kan man väl vara ändå. För att du har ett arbete i branschen gör dig inte partisk per automatik. Så länge du inte jobbar...
Elon?
Cashbacken kommer annars direkt när transaktionen görs.
Sandberg är märket. Vet inte vad för mer info du tänker? [IMG]
Jag har en 65W 20800mAh Som ny. Endast laddat med den en gång. Vill ha 800kr inkl frakt.
Kör curve metal och är jättenöjd. Det ger mig möjligheten att använda Apple Pay med mitt SAS MC. SAS MC kan jag inte lägga in i Apple Pay annars...
Säljer en av mina gimbal som jag inte använder. Startbud 600kr. 63kr i frakt för skicka lätt tillkommer.
Man undrar ju om de ger mig/oss som har metal någon reducering i avgiften. Hade varit en fin gest.
Det enda de kan se är väl de sista siffrorna från kvittot. Men det skulle kunna vara så att man inte har kvar det kortet längre som man gjorde...
Nån som har skal till dessa? Skriv förslag samt pris inkl. frakt till mig.
Snygg med den blå sekundvisaren. [IMG]
Vissa ställen har jag inte kunnat handla hos pga kortet är utfärdat i UK. Som e-handlare vet jag att många shoppar blockar kort som är utfärdade...
Körde med Apple Pay idag utan några konstigheter.
Samma här [emoji1417]
I min värld vet jag inte om Kia och inspirerande ska sägas i samma mening. Då har jag provkört Stinger [emoji6]
Jag har en med meshband, vad vill du ge?
Har detta liggandes i fint skick: Twelve South Bookbook vol. 2 (iPhone 11 Pro Max) Även ett Pitaka. 500kr för bookbook och 350 för pitaka.
Stulen såklart, nej det är en betalning för ett arbete.
Helt oöppnad kartong, inget kvitto. Garanti via Apple gäller 12 mån från första aktivering. 7000kr plus 63kr i frakt (skicka lätt). Prutat och...
Xperia 10 i nyskick. 1500kr + frakt funkar för mig. Skicka PM
Xperia 10 i nyskick 1500kr
Xperia 10 i nyskick?
Xperia 10 i nyskick med kartong? 1900kr
Castrol Magnatec Stop-Start 5W-30 C2 | 5 Ltr. Motoröl kaufen | MAPODO
Nyskick, garanti gäller via Apple enligt bilden till 2020-12-15. Ej operatörslåst. Inga fel och nyskick! Inga byten! Pris 5300kr + frakt....
iPhone XR 64GB i nyskick? 5600kr + frakt
Bra fråga, jag har som sagt tänkt mig använda Telenor men nu när jag söker så hittar jag inte lätt vilka operatörer de har roamingavtal med. Nån...
Ok, telefon känns lite begränsat just när de gäller batteritiden i förhållande till pris. Har du nåt tips på en mobil router som skulle kunna funka?
Tänkte skaffa mig ett Telenor 70GB för en USA resa på västkusten. Jag har tänkt ha abonnemanget i en mobil router men det slog mig nu att de...
Nejdå, skickar PM
Sorry för uteblivet svar, @razzel fortf intresserad?
Benify
Bjussar 200:-