Separate names with a comma.
Tjena gott folk, skaffa nyligen en Deebot D2 och den har ju inga programerbara no-go zoner och deras magnetband skulle kosta massor för att inte...
Det går ju alltid att dreva om en cykel, varken dyrt eller jobbigt på en ny cykel, klinga fram 145-500kr, men navmotor är en dealbreaker för mig,...
Är dem kvar, tänker på Q jays främst, är ALLA tillbehör med, hur många timmars inspelning har dem, men för att bjuda nått så blir mitt bud...
Lyckats supa bort mina Jabra lurar under midsommarhelgen (bakis ännu...) Så är på jakt efter nått som låter bra men utan kabel, Tws får inte...
Får väl leva med det, eller löda dit en XT90 hahhaha
Är 33w max eller kan man skaffa en hyper-fuck-my-battery laddare om man som jag ändå lyckas mosa vilken lur man än köper innan batteriet ens tycks...
Och hittar inget om qi laddning, vill kunna snäll-ladda och give it HELL laddning beroende på min stressnivå ut ;)
Söker en vettig klocka där skick är mindre viktigt än prestanda, så kanske någon fjolårs värsting som levt livet är nått du har men kanske tyckt...
Pm
Jo utöver luren ca 10000 i runda slängar, och då har jag inte räknat in sveda och verk kläder, eller kollat hjulen ännu 10k bara dem, borde...
Tycker att det var lite märkligt själv när jag läste på om villkoren, tycker egentligen inte att begkvitton på byten varken säger så mycket om...
Gick omkull med min eMtb och hade luren på styret(kör trailforks) och lyckades spräcka skärmen på min edge 5g och repa upp hjälm och Huawei...
Har samma problem med min edge 5g, skicka mms funkar men jobbigt att behöva använda mina sidor på fello för att se en jätte liten bild.
Q-jay 200kr och blå påse=235kr
Jo sant, och just i år är det nog omöjligt att gå omkull i cykelbranschen... (Hinner fan inte sova!)
Har inte Batavus konkat!? Hörde att en kollega i batterisvängen laggt bud på resterande laddare och batterier från dem.
Skynd, Little Big, Tony Casch, och ic3peak går varma här, jaaa och så klart Prof...
Uppsökte en mobilreparatör och fick köpa så jag står mig tills mitt hinner hem!
Köpt ett labb strömaggregat av RilfK, helt nytt och det kom på några dagar men skickades samma dag som dealen var uppgjord, supernöjd med hela...
Glömt beställa tenn och flux och har en hög SMD kort att byta mosfetar och stm32 på nu i helgen för att kunna hålla ett löfte, Kommer vara tvungen...
Många kaffe experter här ser jag, jag har en Gagia titan där kvarnen gett upp, någon som kan tipsa om någon som inte är galet dyr på reparation av...
Om man är löjligt svag och farträdd kanske D är ett bra val. Det var vad en snabb Google sökning sa mig, nej men ett större batteri är aldrig fel...
Köpte en Motorola Edge av Ekman, den kom i tid, var i nämnt skick så kan med glädje ge Ekman 5/5 som säljare.
Köpte en Google home mini och här pratar vi snabb service, fem stjärnor som säljare utan tvivel! Varan va i mycket bra skick, så en femma på det med!
Kör Woox(One+ spain.sa står det på dem) lampor över Tuya som är grymma, men köpte en Nedis 5m slinga rgbw både deras app och slingan sög, och det...
Betalat.
Tar den för 266kr om det är ink skicka lätt.
Av någon anledning slutade bläddringen funka på min box, hade alla appar på en separat 250gd SSD så tänkte att det är väl bara att mata ut den och...
Är den kvar ännu?(och i så fall vart i landet finns den?)
Problem ett: iPhone med 2simkort, har det någonsin funnits!?
Vart finns den?
På en oassisterad cykel så blir det så ja men på en cykel med mittmotor så kommer motorn leverera mer vridmoment med ett mindre framdrev och...
Om du drevar ned i fram så ökar du kraften som motorn levererar men även varvtalet på toppen, eftersom motorn får mindre motstånd i lägre...
Har ett liknande problem på en Sony Xperia 5 1, kan köra ett sim i 1+2 facken men kör jag i 2 simkort från olika operatörer så funkar ingen sim...
Det är en E-sub unisex 2020 som varit i en trafikolycka och dömts ut pga gaffel och hjul samt lackskador, min första tanke var att flytta...
Då har man gått och blivit med en Bosch active line CX driven Scott, har lagat mängder av el hojar och testat kundcyklar, att det till slut vart...
Har du testat att installera tile pro mot appen? Hade själv ett helsicke att flytta app och tiles från iOS till android, och då var dem knutna...
Den förklaringen hade jag köpt om jag trodde på den hjälpen, har testat kompressorer av mindre modell och de klarar antingen inte trycket...
Har inte alls fattat de där varianterna!? Varför!? Den är väl för långsam för att fylla ett tubless, och mer jobb att dra sladd än att bara köra...