Separate names with a comma.
Tryck på dom så blir dom rätt. o_O
Dagens användning känns stabilt. Mycket bättre än igår.
Inte testat någon utav mobilerna i bra ljus än men i mörker så är det nog pixeln. Men jag gillar att samsung får en mörkare och mer naturlig look....
Ser ut att dom blev upp och ner o_O:(
Tog med mig pixel och samsung ut ikväll och fota lite. Samsung s22 ultra [img] Taget med samsung SM-S908B (23mm, 0.14s, f/1.69, ISO 3200,...
Jag valde vimla men har inte fått någon info alls.. Testat att logga in på vimla också men finns inge info där heller. Hade ju tänkt att säga upp...
Super! Testa!
Samsung och Google platshistorik är det som inte funkar ihop! Har mycket bättre batteri idag! [ATTACH]
Köpt ifrån vart? :teeth:
Kanske ingen som vet...
Har du en gammal platta så funkar det att använda den för att få rabatt
Sök på Nice look
Ni som köpte ifrån samsung och valde abonnemang, har ni fått någon info om det? Vill ju säga upp det men har ingen info om vad för nummer jag ska...
Vad har du igång för system appar? Tryck uppe vid höger och visa systemappar
Det är ju en javla massa appar som är i bakgrunden. Kollade systemapparna och det va en del. Men man kan ju inte stänga ner allt för att få bra...
Yes dolby atmos hade jag redan igång. Det är bara sämre högtalare i s22 ultra än pixel 6 pro. Har samma appar på den här som i pixel. I...
Första vanliga dagen med mobilen då, rätt så katastrof batteritid. Som vanligt när jag har en Samsung. Vet inte vad som gör att samsung nästan...
Men säljer du telefonen nu så går du väl inte så mycket minus? Jag har själv en pixel 6 pro hemma och testar nu s22 ultra. Får se vilket som får...
Helt random. Jag beställde en svart 256 gb i torsdags fick den på lördag. En annan hade beställt samma modell långt innan och jag fick innan.
Menar att det inte är fylligt. Rätt så stor skillnad nu när man haft pixel 6 pro ett tag.
En sak jag stört mig på nu under dagen är högtalaren. Riktigt klen och ihålig.
Här har du @Magellan1378 guide. GCam för Xiaomi Mi 11 Ultra
Första intryck då.. Byggkvalite är bra. Skärmen är ljus och bra Känns skönt att va tillbaka hos Samsung. Mobilen ligger bra i handen. Inge problem...
Du får ju ha telefonen i 60 dagar för samsung så lika bra att testa tycker jag.
Skumt! Beställde en svart 256gb ifrån samsung I torsdags och fick den idag.
Jag fick ett par Bose hörlurar till min pixel och sålde utan kvittot. Skrev i annonsen att jag fick Hörlurarna med ifrån ett förköp. Blir det...
Min app info. Pixel 6 pro [ATTACH]
Nu kom posten förbi och levererade mobil och lurar ifrån samsung. Svart 256gb beställde i torsdags. Hinner inte leka idag så imorgon får det bli...
Ah ok då är jag med o_O Jag tycka ha den infon. Pixel 6 pro [ATTACH]
Play Store har slutat visa datumet då appar senast uppdaterades
Google tog bort den info om när en app sist uppdaterades. Ska försöka hitta infon.
Den screenshot va ifrån Tre. Jag tror samsung skickar med direkt. Mitt paket ifrån samsung skickades igår och i den infon så finns iaf Hörlurarna...
Dom funkar nog. Vill du ha ett som är mer slim så bör du testa den jag länkade. Mindre skydd på dom.
[ATTACH]
Beställde en svart 256gb ifrån samsung igår. Får den imorgon med hemleverans ifrån postnord. Telefonen ifrån Telenor avbokade jag. Bra fart på...
Vilken modell och färg tog du?
Samma med ultra.
Hej, Måste dra tillbaka budet.
Nej
Blir inge moms och grejer längre ifrån Ali. Med frakt 250 kr.