Separate names with a comma.
Hmm? Det finns redan för Sverige men vissa funktioner som är inte tilllänligt just nu
Jo, det finns på svenska Ja Testade för några veckor sen på svenska om Obama Hur gammal är Obama? Var föddes han? Hur lång är han? Och det gick bra
VoLTE ha jag haft länge, dock på en Galaxy s7 edge
VoLTE - Voice over LTE (4G), det vill sägas att man prata över 4G istället över 3G, så mobilen slipper växla ner till 3G för samtal sen växla upp...
Hur många lampor kan man har connect till Ikeas gateway? Edit, fick svaret på Ikeas hemsidan. 100 enheter till gateway
Men det är bra att du känner allfall halva tungan [emoji106]
Så rätt teknisk så kan man blanda lampor under samma brygga?
Visst kan man inte använda Hue gateway att styra Trådlös lampor och tvärtom?
Du få laga kryddstark mat men du känner av lite av tungan? Så du inte råka bita på den första mycket... Lite nedsatt och/konstig känsla under...
Kan du känna smakerna ändå? Jo, allt fungerar bra men tror att jag har annorlunda och nedsatt? känsla i under läppen ner till hakan.
@keyser Burt Reynolds är död
Hur är de med tungan nu? @Rebecka Undrar eftersom det är två år sen för mig när jag gjorde käkoperation idag
Ha du testat att fråga detta? Vad gör jag imorgon/ihelgen Hur ser mitt schema ut
Jag vet vilka böcker som jag vill köpa, bara för att. Kostar runt 15k
Fan va man saknar Blipville... [MEDIA] View: https://youtu.be/MxtTrOjnAvY
Söker också plats i en grupp som är 3 eller mer
Efter [IMG][IMG]
400mb... Före [IMG][IMG][IMG]
Jo, jag fått upp den innan och om det är någon aktivitet också
Okey, då vet jag att detta stämmer, tack så mycket [emoji106]
Okey [emoji106]
Ha skaffat Unlimited innan den datumet när jag kollade igenom faktura
Jag vet inte
Det kommer bli en powerskal ifrån Zerolemon på 10 000mah
Hehe [emoji85]
Min kan ladda upp vid 2000 varv fast den har inte 500+hk/nm dock ;)
Men jag är överraskad att effekten kommer längre fram än min... Är väl bortskämd med tidig effekt på min. (Inte samma modell men samma märke)
Svarar på min egna fråga, jag såg vilken bil och företag det handlar om på Facebook ;)
Hmm, man kan inte se vilken avtal man har men det står: Uppgradera till 2018 års prisplan och få ut mer av ditt abonnemang. Har jag avtal innan...
Vad för bil? [emoji14]
Damn, va bra rabatt man kommer få då. Men allvarligt, de låter lite för bra... Men, som jag fattat Jag har den gamla avtal (1a datakort gratis...
Jag brukar skriva de direkt i bildtexten innan man lappa upp den. Kan vara så att dem testa en sak/finns inte i Sverige.
Har en fråga om unlimited together Det är så att jag har studentrabatt på min Unlimited abonnemang så den kostar 399:- istället för 499:- Men...
Just på de, att scrolla med spen kändes inte naturligt...
Jag klämde på Note 9 igår i en butik och scrollade med spen i inställningarna och det känns inte alls naturligt samt den registrera inte hela...
Mycket bättre än dagens filmer tex Mavel [MEDIA] View: https://youtu.be/Sd5ZLJWQmss Ja, det är musikvideo ifrån filmen Nu blåser vi snuterna två
Vad är ANT+ ens?
Bästa är att ta kort på allt och svara på frågor ifrån Google, tydligen få man 3 poäng för varje svar? (Rätt gärna mig om jag ha fel)
Är på nivå 6 också så jävla trögt att gå upp level...