Separate names with a comma.
upp jag behöver svar snälla
jag har touch problem efter jag har installerat note 2 rom på min s3 men nu flasha jag 4.3 till s3 men problemet vad ska jag köpa för att fixa...
jag har en fråga jag har s3 i9300 min touch funkar inte men skärmen funkar vad ska jag köpa för att fixa skärmen . jag vill bara touchen ska funka...
men jag är rädd om jag beställer touch Screen Glass Digitizer och sen jag har fel
ja men jag behöver verktyg för att fixa den men det har jag inte
jag tror det kommer o vara Billigt. tack så mycket för alla svar
så om jag lämnar mobilen till han som fixar mobiler han kommer bara o byta den här och det kommer inte o kosta för mycket
kolla den här länken går det bara köpa den här och fixa skärmen...
går det o fixa touch utan och byta hela skärmen t.ex. bara Digitizern eller vad det heter
men jag tror man måste byta hela skärmen
det finns en affär som fixar mobilen jag ska skicka den . men om det kostar över 1000 jag skickar inte den för att man kan köpa en s3 för 1000 på...
för dyrt . ny s3 kostar 3000 för dyrt . ny s3 kostar 3000 vrf ska jag köpa Digitizern för 1500 men tack för svaret vrf ska jag köpa sånt men tack...
men det skärmen funkar men inte touch behöver jag byta hela skärmen
så måste jag byta hela skärmen vet du hur mycket det kostar
upp upp
hej jag har ett problem jag flashade note 2 4.4.2 rom på min s3 i9300 sen mobilen förstördes sen jag flashade 4.3 s3 rom på mig min s3 sen allt...