Separate names with a comma.
Menar att man inte Har ingen jättebra koll skall tilläggas. Men i vilka lägen skulle glasrutor behövas i en modern stridsvagn? Första...
Man brukar inte bygga stridsvagnar med glas ;) Är endast ett försäljningsknep att det skall vara starkt
Har inte en aning..dom räknar nog dock med att de flesta inte gör så.
Ja , jo jag vet. Menar bara värdet för operatören att ha kunden bunden under så lång tid.
Är väl mer att 3 har dig kvar som kund i 38 månader. Vilket är en otroligt lång tid enligt mig. Bra pris men med "handfängsel"
Min är i toppskick. Är otroligt nöjd egentligen men alltid kul att prova nytt. Om nån har intresse så är det bara att skriva.
Aah..my bad ;)
Varför skulle det bli tull?
Wow Wow!!! :)
Bättre i min mening att köra en tjänst som inte är låst till ett os om man byter märke .
AirPods Live Translation Blocked for EU Users With EU Apple Accounts
Du vill gärna tro det. Finns inga perfekta mobiler. Finns mängder med grejer jag skulle vilja att pixeln skulle göra annorlunda. Och mycket är...
Nädå, teknik är roligt. Måste inte vara fanatisk som du bara . Man måste få vara kritisk och låta andra få ha andra åsikter och upplevelser utan...
Octopi launcher är en ung launcher men en väldigt aktiv utvecklare som otroligt lyhörd för feedback från användarna. gillar den starkt. Finns...
Upplösningen påverkar väl inte ytan för hemskärmen?
Är ju inte uppdaterad på flera år heller så, de flesta bör ju vara medvetna om att det skulle komma till vägs ände till slut.. Tur det finns bra...
Får ju hoppas att alla tillverkare anammar utan för större batteri isf.
OM det ger större batteri dvs
Priset är absurt, som har sett priserna vad Apple användare är beredda att betala. Skulle aldrig betala det priset.
Exakt så
Har även läst på Reddit att folk som gjort det på samma sätt som ändå fått sin enhet rensad .bästa är nog att vänta . Varför stressa
Joina utvecklaren på Reddit,finns säkert andra kanaler. Dom är otroligt lyhörda för feedback
Smart launcher är stabil. Octopi är i min mening bättre , båda har sina styrkor dock.
Finns många smarta lösningar i octopi :)
Att alla pixel köpare är Apple hatar får du väl ändå backa på...nåt annat vore ju komiskt. En oerhört märklig och bizzare syn om det inte är med...
Han gillar att överdriva lite, är ju givetvis totalt osant:)
Han verkar ha den prisbilden nu initialt under den tidigare utvecklingen men kommer köra andra priser framöver ,iaf av det jag läst. Så lika bra...
Tror octopi har en ljus framtid. Kommer ständigt nya updated med nya funktioner/ bugfixes
Jag hoppar mellan pixel stock,smart launcher och framförallt octopi launcher. Den senare är nog bäst jämfört med Nova skulle jag säga. Utvecklaren...
Nu verkar nova launcher dö på riktigt And thanks for all the Tempeh Tur att det finns bra alternativ
Det hjälper noll. Google har förmodligen inte skickat ut den än.
Widgets https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appslab.materialyou.widgetspro Pixel stock launcher. Wallpaper ...oklart varifrån. PM...
Maxa hemskärmen kan ju vara nåt..ett tag iaf.. [ATTACH]
Dom hade ju kunnat äga sönder alla totalt för flera år sedan. Med deras optimering hade dom verkligen kunnat ligga i framkant. Istället har dom...
Jag har alltid ställt mig frågande till varför Apple alltid har haft så små batterier jämfört med konkurrenterna. På tiden att dom fläckar på.
Såg inte vidare bra ut. Men ser säkert(förhoppningsvis) bättre ut i verkligheten
Riktigt snygg och smidig "Dynamic Island" app med material u design. Snygg och bra funktioner....
Välgjorda effekter för hem och låsskärm. Designen på appen lämnar en del att önska men när man väl lärt sig så går det få till riktigt sjyssta...
Min 9pxl beter sig på samma sätt som 7pro,alltså normalt
Gäller detta endast 10an? Har haft det problemet på varken 6 7 eller 9serien. Är det bara vissa som det drabbar?