Separate names with a comma.
Jag får inte samma resultat med en S2 o S3 brevid varandra.. S3an har oftast någon enstaka db fördel.
Helt sant. Men det ändrar inte något. Teorin gäller fortfarande. Teorin gällde inte bara att alla som inte har en androidlur vill ha en. Den...
Fast i detta fall skulle hon skulle vilja ha en ny doro med battre batteritid o mottagning. (Jag bara hitta på något. Teorin kräver ju inte att...
Jag har inga problem att förstå vad han skrivit. Han skrev att man automatiskt vill ha den bättre produkten. Intalar man sig att det man köpt är...
Någon som har problem med att de inte hör något vid samtal? Aktivera ljud - skärmlåsljud. Reboot. Det har funkat bra som en lösning på problemet...
Operatörslåset har inget med saken att göra. Du har en brandad mjukvara. Du kan lägga in samsungs obrandade själv om du inte vill vänta....
Ja kameran har funkat "länge" nu. De tog bort ansiktsigenkänningen som ställde till det. Kan komma tillbaka om de lyckas lösa problemet, men jag...
Hackintosh kanske? :)
någon app som inte funkar p.g.a root.
En "Nexus 5 case" sökning på ebay gav mig ca 50000 träffar. Borde väl räcka även till en 14årig iphoneägare?
Har aldrig stött på detta. Xposed stödjer tyvärr inte ART än så länge heller.
Gör så. Väldigt märkligt iaf.
Jag har samma dropbox version, har flashat i princip varenda nightly o har inte haft några problem. Jag använder nova launcher & stock omnirom...
inst - ljud - skärmlåsljud ? annars får du väl leta reda på lock o unlock.ogg i /system/media/ui/ o ta bort det. :)
Va märkligt. Har du testat root checker eller liknande från google play, så du verkligen har root?
Du har en app "advanced settings" i app drawern. Där kan du justera skärmen (mDNIe). Hjälper inte det så har jag ingen aning o inte upplevt det? :)
Triangle away kräver root. Men med senare bootloader så hamnar flashcountern på 1 igen efter boot om mjukvaran är modifierad. Efter telefonen...
Ja men nu funkar den igen.
Ang bootanimation så är detta en personlig favorit. Google gears (Den är dock inte flashbar, men det går ju att ta kitkat zippen o bara byta ut...
NP Tips: Upp till höger på xda har du en sökruta för att bara söka i ämnet du besöker. Riktigt smidigt.
Original kitkat? http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=48964464&postcount=4114 Om du lägger den i /opendelta/flashafterupdate mappen så...
I princip alla hot som det varnas för av diverse "säkerhetsföretag" gäller appar installerade utanför google play.
Förstod det. Men så har det inte varit för alla som uppdaterat.
Många verkar ha problem med batteriförbrukningen. Bra för dig om det funkat bra iaf.
Det är naturligtvis valfritt. Men risken att något på /data från den gamla installationen inte lirar riktigt med den nya installationen på /system...
Glöm inte att göra en factory reset efteråt eftersom du byter android version.
Edit det var visst många bra svar redan. :) 1 Ja 2 ingen skillnad 3 hela internet. Att installera program utanför google play kräver inte root. 4...
Finns inte (än iaf). Men förutom att klickar ur lite onödiga funktioner i quicksettings så kan du ta hem screen filter från google play. Gör...
Vilka operatörer lägger in adware? Skulle bli galen om jag köpte en telefon o massa annonser/reklam poppar upp här o var för att tjäna ytterligare...
One X har väl ändå inte 4g? Hette inte den XL (L=Lte)
Prova smart keyboard av dexilog. Bästa tangentbordet enligt mig o man kan välja T9 om man vill.
Jag skulle säga att mint mate är bättre än ubuntu då mate är en fork på gnome2. Men det beror ju på vilket tycke o smak man har på...
http://www.macworld.com/article/1140873/apple_java_security.html Det är räddningen som du säger.. Men användarantalet ökar. Föredrar linux...
Mac/Osx är ett bra bygge på freebsd. Förutom all stängd kod de trycker in o vägrar uppdatera i tid när ett säkerhetshål upptäcks. 6 månader är...
Jag använder es file explorer. Använd sftp, o inte ftp eftersom ftp skickar lösenord o data i klartext. Om du inte har fast ip? Så kan du fixa...
2009 lade apple 500 miljoner dollar på reklam. 2012 hade de dubblat det till 1 miljard dollar. samsung lade 4 miljarder dollar 2012. 2013...
Terafile funkar för mig. Även om det går segt. Edit: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=76918 Här har du med guide o allt.
Det är ju samma firmware som du får från kies/ota.
XEF = france MG4 4.1.2 är senaste. Du kan flasha NEE = nordic med odin
Touchwiz är inte bara launchern utan även androids framework i samsunglurar. Samsungapparna (dailern) är också en del av touchwiz.