Separate names with a comma.
Kan hämtas
Köpte en realme x50 pro av @spigen ! Trevlig och hjälpsam! Rekommenderas,!!!
Kontrollen är oöppnad. Pris för stadia kontroller 563kr (inklusive skicka lätt) inget kvitto Färg är svart för stadia
Tack för svaren.
Hejsan Kan man få svenska som språk i systemet eller funkar de bara för apparna? Mvh
Jag har via uppgradera och de skulle skicka en kod till mig. Kunde ta ett tag men hon garantera att den skulle komma fram någon gång.
Själv väntar jag på att spigen skalen ska komma hit till swe. Mitt skal från samsung är ej skickat. Aldrig kört utan skal innan på en mobil. Är...
Någon annan som hade repor på stora skärmen?
Sålde ett skin till @mullsjomannen . Kanon köpare. Rekommenderas starkt!!!
Tror man kan säga så här: Samsung Galaxy fold (originalet) var svår såld efter någon månad och om du la ut den för under 10k så hade du även då...
absolut inte men alltid nice med extra att ha hemma om något händer samt som minne för min del iaf! behåller alla min kartonger. om jag inte...
hemförsäkringen gäller väl egentligen vilken summa som? sen efter ett tag typ kanske 6-9 mån så drar de bort 30% på original värdet och ger dig...
tror du har 14 dagar enligt lag och sen 30 dagar oöppnad. hos samsung.
mitt skal är inte påväg ännu så suger. får använda försiktigt.
haha ja jag håller tummarna! Jag får den den julaftonskänslan var gång jag beställer något xD
fick DHL meddelande att mitt packet kommer imorgon :D
har också packas nu :D hoppas hoppas
Det vill inte jag ja. :P när beställde du?
Ah okej, ja jag glömde också vara inloggad...men man kan följa beställning via emailen. Du fick mejl vid beställning och där är nummer och så. .....
Så ser de ut för mig. Att de mottagit min beställning och tittar över den.
Ja de kunde inte svara på den frågan till mig o_O bokade den 1 september:) svart också.
Comivq är snabba :)
Jag kommer få den hemskickad med PostNord hemleverans. Jo man kommer ihåg första gen :P har kollat en hel del YT videos så man borde klara sig med de.
Beställde utan benify med upgrade+ 710/mån. Ska bli kul att få hem, förhoppningsvis på fredag :money::money:
pM
Tack
Vet du något om E Sim? Funkar de? @jajo
De korten stöds med denna importerade note 20 ultra. Så skulle säga att Samsung Pay funkar inte fint.
Skärmskydd såld på Tradera
Oneplus 8 pro skin såld till @mullsjomannen
Tack för alla svar.
@jajo @jnsson
Hallå Tänkte höra om 5G funkar i Sverige med SD note 20 ultra? :) Om banden är rätt och allt de där.
Skärmskydd Aldrig använt. Kommer komplett med allt du behöver för att applicera skärmskyddet. Skickas med brev frakt. Köp nu 150kr inklusive...
Köpte en Samsung note 20 ultra av @htiawe och allt var i utlovat skick! Kanon säljare. Rekommenderas starkt!
Skåne Vejbystrand. Ska den skickas packas den ordentligt.
Kan även hämtas och då fårg ni med en 24" 75hz Asus skärm. Köpt 2017
Säljer en mycket fin gaming laptop som funkar kanon. kvitto finns via mejlen. köpt 2019 i september Klarar alla spel och klarar de bra tack vare...
Kommer den med förinstallerat skärmskydd?
Om datorn hämtas kan en 24" 75hz asus skärm fälja med för en liten slant.