Separate names with a comma.
Hejsan! Behöver få tag på en av ovanstående telefoner innan helgen. Kan ta mig till kungens kurva max norröver och Norrköping söder. Snabb och...
Köpte Samsung laddplatta! I perfekt skick! Snabb leverans och väl emballerad. Allt som utlovat. Rekomenderas!
NP :)
Hehe, ja det va en ren chansning, tänkte att någon kanske va i just den situationen ; ) Inget kvitto tyvärr, den medföljde den nya defa...
Hejsan! Har en grön splitt ny 2.5m motorvärmarkabel till defas system. Kostar 349 nya på mekonomen. Jag säljer den för hälften. Eller bytes mot...
150 + frakt om vi gör affär idag :)
Hejsan! Söker högtalare och huvudenhet till bil. Gärna dubbeldin. Främst 6.5" element med skapligt klös i. Även komplett ljudsystem är av...
Jag tar den gärna! Direktbetalning!
Hej. Är på jakt efter en hyfsat modern led tv. Minst 42" Gärna smart tv. Skriv vad ni har och pris.
Hej! Vill du sälja laddplattan separat?
Köpte en s6 edge! Precis i det fina skick som utlovats. Väldigt hjälpsam och bra kommunikation! Snabb och smidig affär. Rekommenderas!
4500 ;)
Tja! Vad begär du för denna skönhet? Du kan ta det i pm om du vill. Mvh.
Tja! Tack ni för visat intresse! Jag löste det via en vän så jag får låna en lur ett tag. Men återigen tack för fina erbjudanden! Allt gott!
Hejsan. Är behov av en fungerande smartphone runt en röding. (500kr) Har du nåt liggandes som funkar som den ska någorlunda så hör av dig. Kan...
Hejsan! Söker en s6 eller s6 edge. Färg spelar ingen roll. Skriv vad ni har i pm eller här samt skick och prisförslag. Önskar en snabb och...
Hejsan! Är på jakt efter en moped att ha vid sommarstugan. Tänkte se om någon har nåt stående som du tröttnat på. Antingen en flakmoped, skick...
Hej! Jag ar en tab s vit 10.5 4G i absolut nyskick men vill ha en bronze. Är din 4G?
Tänkte kika här först om någon har ett koppar book cover som vill sälja det. Även displayskydd är intressant.
Hej! Skulle vilja köpa en 10" surfplatta inom kort. Eventuellt även 8" kan va av intresse. Samsung eller sony Och 4g /LTE. Skriv här eller pm om...
Hejsan! Jagar en 4g platta just nu. Gärna samsung. Eller Sony. 8-10" Vad skall man välja? Och vart skall man köpa? Olåst. Brukar vissa affärer...
Kollar om det finns något intresse för denna fina laptop. I absolut nyskick, inte minsta defekt. Tunn och snygg. Garanti till 2016-08-24 hos...
Köpte ett skal till S5. Snabb leverans i utlovat skick.
Helt klart intressant. Har du något riktpris ? Bättre du säger vad du skulle vilja ha så undviker vi pinsamma skambud ;)
Ok hur är batteri? säg vad du vill ha istället så slipper jag lägga skambud ;)
Absolut inte. Jagar två plattor. Så antingen eller. vad har du?
Söker en surfplatta. gärna nexus eller en galaxy tab 7-10. En stor bonus om det finns någon form av skydd till då den är ämnad att nyttjas av en 4...
Tja! Bjuder 120 inkl. frakt, och swish som betalning. gärna affär ikväll.
Ok. Upplever ni att färger som är röda blir lite mera åt rosa? .... från det ena till det andra.
Vad är högsta budet på plattan i läge nu?
Köpt 2/2-2015. Som Ny. Endast prövad/använd i hemmet i några dagar till och från. Blev sedan liggandes när jag återvände till s4:an och inte kunde...
Av ren nyfikenhet undrar jag vilka tre saker ni prioriterar när ni köper nya telefoner? Batteritid? Tillverkare? Storlek? Färg? Hur går tankarna?
Haha! Jag är exakt i samma situation på pricken,grejar lite med s4an och blir så hiiiiiiiiiiiskligt osäker kryddat med beslutsångest....
Upplever ni som kommer från en telefon med större skärm 5" och uppåt att det är svårt att vänja sig vid denna 4.6" skärmen? Och att allt är...
Söker surfplatta i skapligt skick. Android eller ios. Mindre defekter är inget problem. Storlek har ingen betydelse. Kan betala via Swish....
Har en Z3 Compact 1 vecka gammal. Endast testad. Svart i färgen. Olåst. Ett perfekt monterat displayskydd. (matt) Köpte även 2x skal. En original...
Har en s4 idag och är mkt nöjd. Har också en z3compact på G och känns ganska bra. Har stört mig lite på s4 storlek vid användning med en hand....
Tack för svar Finns det Alltså inga Alternativ förutom 3dje part?
Hejsan! Vart kommer man åt röstinspelning på en z3c? Samt går det att ställa in så att det alltid automatiskt blir stor bokstav varje gång man...
Önskar köpa en ssd hårddisk. Max ett år gammal. Snabb och smidig affär föredras. Tack på förhand. Mvh.