Separate names with a comma.
Hej! Säljer en oöppnad The Frame 43" (ny i kartong) inkl kvitto som inte kommer till användning. Hämtas med fördel i Karlstad men kan skickas om...
Hej! Säljer en Pixel Watch 2 i mycket gott skick inkl allt som bör ingå vid köp samt ett skyddsskal. Kommer inte till användning så tänkte att...
Hej! Säljer Lenovos Remarkable-utmanare i nära nog nyskick. Klockren E-ink-padda med känslan av att skriva på vanligt papper - har du testat en...
Hej! På jakt efter RPi till enkelt hemautomationsprojekt. Inga krav på prestanda utan enbart LAN-port (så ingen Zero). Desto billigare desto...
Hej! Säljer ett Mous-skal (Ultra think) i svart utförande. Mycket fin kvalitet och inbyggd magsafe. Nypris runt 600. Pris 250:- + ev frakt....
Hej! På jakt efter Airtags. PMa om ni har liggande :) Mvh Kalle
Hej! Jagar en Pixel 9 Pro från någon som har en liggande. Utrymme och färg spelar mindre roll men svart är ett extra plus :) PM med vad ni har....
Hej! Söker en iPhone 15P eller 16P i gott skick. Helst svart, grå eller titan. Helst 256 GB men kan vara intressant med 128 GB beroende på pris....
Hej! Har en Honor Magic V3 i mycket gott skick. Ursprungligen köpt här på forumet. Fantastisk foldable med yttermått strax större än en iPhone 15...
Hej! Säljer en Mac Mini M1 i utmärkt skick. Har använts som desktop samt LLM-host (vilket den gör med BRAVUR) och säljes på grund av...
Hej! Säljer ett par gråa Samsung Galaxy Buds 3 Pro i gott skick. Allt som bör ingå följer med inkl kartong och kvitto. Säljes för 1200:- + ev...
Hej! Söker en Razer Core X eller liknande EGPU. Även ett 3060/70/80/90 med så mycket vram som möjligt. PM med vad ni har. Köper men har även en...
Hej! Barnen har blivit stora nog för att konstant kriga om familjens enda padda. Det här behöver åtgärdas. Har ni någon enklare liggande så här...
Hej! På jakt efter ett par Pixel Buds Pro 2 (valfri färg) och erbjuder ett par AirPods Pro G2 USB-C i gott skick i utbyte. Hör av er så löser vi...
Hej! Har ett par AirPods Pro G2 (usb-c) och är på jakt efter ett par Google Pixel Buds Pro 2. PMa med vad ni har så löser vi ett smidigt byte....
Hej! Jagar en laptop med bra batteritid. Har inget behov av något monster prestandamässigt utan enbart ute efter något att surfa/sköta enklare...
Hej! Säljer en Nest Mini (G2) i grått utförande. Gott skicka men kom aldrig till användning. Nypris 430:- Säljes för 200:- + ev frakt. Mvh Kalle
Hej! Säljer en riktigt trevlig liten minipc (1L..!) som blev över när jag uppgraderade hemmalabbet. Fungerar ypperligt som miniserver eller...
Riktigt fint kvalitetsskal från Mous med MagSafe. Skickas i ursprunglig kartong och är i gott skick. Nypris runt 700:-. Tänkte mig 350 + ev...
Hej! Säljer en Pixel 9 Pro (Obsidian 128GB) i nyskick. Update: Såld. Säljer ett Mous-skal (svart slim - galen kvalitet - nypris runt 650:-) med...
Hej! Söker 1-2st Lenovo Thinkcentre (Tiny). Har ni något liggande som inte används? Mvh Kalle
Hej! Säljer en Pixel 8 (svart / 128 GB) i mycket gott skick. Allt som ingår vid nyköp följer med samt 2st silikonskal och extra skyddsglas för...
Hej! På jakt efter en Fold 6 (gärna svart) antingen köpes eller bytes mot min Pixel 9 Pro XL. Skicka PM med va ni har/vid intresse. Mvh Kalle
Hej! På jakt efter en Fold 5 i vettigt skick till rätt pris. Har en Pixel 8 som kan gå i byte som del av affären. Skicka ett PM! Se gärna...
Hej! Säljer ett 2-pack Chipolo One Point (Android) nya i kartong. 500:- inkl frakt eller hämtas i Karlstad. Mvh Kalle
Hej! På jakt efter en Pixel 8. PM med vad ni har :) Skulle det vara av intresse har jag en Xiaomi 14 (512GB Global) i nyskick som kan gå i byte....
Hej! Säljer Danalock V3 (Scandi + Zwave) + Danapad Keypad. Nypris drygt 3k men med några år på nacken. Gott skick men med spår av användning....
Hej! Jagar skal (gärna original Google) samt skyddsglas till Pixel 9P. Återkom gärna via PM med vad ni har och vad ni vill ha. Mvh Kalle
Hej! Har två stycken Airtags i mycket gott skick inkl plånboks-/nyckelringsfodral. Söker något motsvarande för Android/FindMyNetwork (Chipolo...
Hej! Letar efter ett par Pixel Buds Pro 2. Är det intressant har jag ett par Galaxy Buds 3 Pro (silver) i nyskick att byta mot. Affär per...
Hej! På jakt efter Xiaomi 14 alt 14 Ultra. Färg spelar ingen roll för 14 men gärna svart 14 Ultra - hör av er per PM med vad ni har :) Mvh Kalle
Hej! Har ett par GB3P i silver/grå (nyskick) som jag önskar byta mot ett par Pixel Buds Pro 2. Färg flexibel. Återkom med vad ni har via PM. Se...
Hej! Söker en Pixel 9 Pro - helst med 256GB men 128GB kan va OK. Färg flexibel men helst Hazel eller svart. PMa vad ni har så tar vi det...
Hej! Säljer en svensksåld (Telia) Xiaomi 14 Ultra Global (svart/512GB/16GB) i absolut nyskick. Inte en skråma så långt jag kan se efter noggran...
Hej! Nyfiken på något nytt och gör mig därför eventuellt av med guldklimpen :) Primärt ute efter Pixel 9 Pro (ev XL) alt iPhone 15 Pro (ev Max)....
Hej! På jakt efter en Nvidia Shield Pro (2019). Hojta om ni har en liggande! Mvh Kalle
Hej! Jagar en ATV4k av nyare modell. Hojta med vad ni har :) Har både en CCwGTV 4K och en Dell Optiplex 3080 (i3 10th gen, 16GB, 256GB SSD) som...
Hej! Jagar en Pixel 9 Pro (valfri färg) alternativt en Xiaomi 14 Ultra (svart). Återkom med vad ni har :) Mvh Kalle
Hej! Har en Samsung S24 Ultra (256/Svart) i mer eller mindre nyskick. Allt som bör ingå ingår inklusive ett svart Pitaka-skal. På jakt efter en...