Separate names with a comma.
Bjuder 200 + frakt
Tänkte se om någon är sugen på att byta en MacBook Air mot en likvärdig laptop med Windows. Daotorn är inköpt av mig i oktober 2018, digitalt...
Skickar ett PM!
Två av barnen har lyckats förstöra sina telefoner, och jag letar nu efter något att ersätta dessa med. Har inga större krav mer än att de ska...
Ena grabben har pajjat sin telefon och jag skulle vilja hitta en billig fuktionsduglig telefon som han kan ha ett tag. De enda krav jag har är...
Sålde en Fold3 till @Dune1. Mycket trevlig köpare och det var en snabb och smidig affär. Rekommenderas!
Jag har nu kontakt med alla tre köpare. Jag låter inlägget vara öppet tills allt är klart.
Jag letar efter en laptop som är hyfsat smidig, men som ändå klarar av lite spel. 15-16" >60hz Helst ett RTX-kort Bakgrundsbelyst tangentbord,...
@Cubiz Har inte svarat på PM, jag ger det ett par timmar till annars är den din om du fortfarande är intresserad?
Vi kör avslut ikväll kl.21, 5min tillägg om bud inkommer sent. Jag ska försöka packa ihop allting ikväll, sen kan vi diskutera frakt i PM.
Inköpsdatum är 2022-08-22, så det borde vara garanti kvar. Original skärmskydd sitter kvar på stora skärmen och har inte släppt någonstans. Lilla...
Jag har uppdaterat första posten med fler foton. Jag tog av skärmskyddet på iPhone och det är lite repor på skärmen under när man vinklar...
Har bud på 3800:- i PM, från @Soderwester
Batterihälsa säger 99%.
Vi har ett par telefoner hemma som bara ligger orörda, vilket känns onödigt. iPhone 13 Pro, 128GB Minns ej namn på färg just nu, men typ...
Okej, tack! Jag köper gärna dessa två om de inte är tagna: [ATTACH]
Det vit/transparenta skalet, är det hårdplast?
Köpte en billaddare av @fluppen, trevlig och smidig affär. Rekommenderas!
400 ink. frakt
Bytte telefon med @Kalme via post. Jag skickade min telefon först, då han inte hade någon reserv, och han skickade sin så fort han fått den....
Önskar byta min grå Flip 4, 128GB och S3 Frontier mot en S22 Ultra eller en Pixel 7 Pro. Min telefon är utplockad på Comviq i slutet av augusti...
Jag testade det här och lite andra inställningar utan resultat, men nu efter den senaste uppdateringen till telefonen så fungerade det äntligen!...
Svärmor har tappat och förstört sin telefon och vi tänkte sponsra henne med en telefon, men då hon inte gärna vill byta till iOS igen så tänkte...
Har en iPhone SE 2020 liggande om det är av intresse?
Tack, jag ska testa det i morgon
Lite av ett långskott, men jag testar ändå. Är det någon här som har en Polestar 2 och har lyckats parkoppla bilen i appen med Fold4? Efter...
Jag kan bjuda 200 ink. frakt
Jag köpte en Fold4 av 10cent. Telefonen skickades enligt överenskommelse och kom väldigt bra paketerad. Mycket trevlig säljare och en mycket...
Letar fortfarande, har även uppdaterat annonsen med fler alternativ
Bjuder 11, kan hämta i Göteborg
Är på jakt efter en billigare telefon till en av grabbarna. Mest intressant är en Samsung, ett lite äldre flaggskepp eller en nyare mid-range....
Skickas inte? Jag köper den om du vill skicka
iPhone 13 Pro eller Flip 4 + pengar av intresse?
Tack, men det är enbart Fold 3 (eller senare) som är intressant för tillfället.
Frugan är lite sugen på att lämna Apple och vill då testa en Fold, någon som har en till salu/byte? Vid byte kan en svart iPhone 13 Pro 128GB...
Köper om den finns kvar. Skicka PM
Om det är någon mer som har försökt att beställa en Tab S8 från Samsung, med extra rabatt genom inbyte, så kan jag meddela att det fungerar nu. De...
@haiPA Jag är intresserad om inte ovanstående har köpt den
Köpte ett Corsair K70 av ViQxD. Inga konstigheter, mycket trevlig säljare. Tangentbordet hämtades på plats enligt överenskommelse. Rekommenderas!
Köpte ett paket med tillbehör till iPhone av Poolkjol. Mycket smidig affär, grejerna skickades snabbt after betalning. Rekommenderas!