Separate names with a comma.
Denna måste man genast testa, funkar fram/bak kameran?
Jag tog hem p4wifi versionen (P7510) och båda kamerorna verkar funka samt micen ser ut att funka nu med.
Jag testade Talking Tom Cat och fick ingen respons,de kanske är så att micen inte funkar ändå?
Jag gör som det står men får ändå inte i gång flash, kör med dolphin betan. Nån som får det och funka?
Jamen där var den ju, gött där Nybbe.
Av det jag kan förstå så verkar de vara samma version. Edit: jag har märkt att de kan av svårt att få igång flash, har för mig att de fanns nån...
Jag kör med denna JB cm-10-20120920-unofficial-p4wifi. Funkar grymt bra både back & front cam funkar samt att den den hittas av datorn och går att...
Hur lång leveranstid brukar det vara där ifrån?
Har lagt in facebook appen på min tab 10.1 men när det kommer upp en bild så visas bara halva bilden, alltså måste jag gå in på bilden för att se...
Jag körde in ICS 4.0.4 igår och är hel nöjd, det rullar på hur fint som helst än så länge och framför allt äntligen funkar kameran.
Har testa denna nu och den lirar på riktigt fint,men som nämns innan några få barn sjukdomar.
jag testade Milestone 6 och hittills har det rullar på fint på min tab.
Gött äntligen, detta blir soft.
Jag kör med ES Filutforskaren för att flytta över filer, snabbt och smidigt är kanske och ta i men det funkar.
Jag har också råkat ut för detta här om dagen,taben vill inte starta upp den bara står och tuggar i boot screen. Har prova factory rest samt...
Bra jobbat! Hoppas det går att spela upp filmer med denna rom (38) via dice player. EDIT: testde nyss dice player och jag kunde spela upp...
Jag har också detta problem, kör med bulid 37. Spelar ingen roll om filmerna ligger på taben eller om jag streamar via nätverk så hoppar det inte...
Jag kör bulid 37 och det har rulla på fint för min del hittills.
Jag kör denna https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=66372
Va är detta för pajas fasoner q3,hoppas bara dom inte skjuter upp det ännu mer. För övrigt gilla ja svaret Jan fick där i frågeställning om...
Kör du med widgets och sånt tjofs när batteriet drar såpass lite?
Jag upplerver också detta problem skulle va om det finns en lösning på detta.
Blir det stor skilland om man kör sin tab i 1400mhz mot 1000mhz? Tänkte mest på hur värmeutvecklingen blir samt batteritiden.
Hej Sitter här med min tab som inte går att starta, den verkar vara helt död. Det hela börja med att jag försökte lägga in ClockworkMod -...
Körde en hard reset och de funkade, fick dock lägga in allting på nytt vilket jag hade hoppas på och slippa. Men nu rullar de på som det ska i...
Jag har prova det med, utan vidare framgång tyvärr.
Jag har kollat lite på tabens APN inställningar utan att komma fram till nått, glömde nämna att jag har wifi versionen av taben. Är man ens i...
Hej Jag gjorde en återställning via nandroid, allt gick fint men nu märkte jag att internet och market inte funkar som det ska efter...
Super bra,rullar på fint på taben. Dock har jag ett problem, när jag kopplar taben till datorn via usb så hittar inte windows den trotts rätt...
Hej Jag har en fråga om video streaming, när jag ska streama 720p,mkv,mp4 video så flyter inte dvs bilden hänger inte med ljudet. Filmerna...