Separate names with a comma.
Köpt på Webhallen 31/8-2017. Helt i nyskick, inga märken, repor eller dylikt. Allt på bilden medföljer inklusive kvitto. Säljes till...
Måste ge cred till Essential för snabba och många uppdateringar. Fick nyss novembers säkerhetsåtgärder samt buggfixar. Dock inte hunnit testa...
Essential PH-1 köpt i Miami. [IMG]
Hehe ja du, 28 grader med varma vindar [emoji16][emoji41]
Känsla i handen och utseendet är bara så unikt. Tycker även skärmen håller hög kvalitet även om jag föredrar Amoled. I senaste uppdatering fixades...
Det blev en Essentiel med, ska uppdatera och testa den. [emoji16][emoji39]
Tar en funderare till [emoji16]. Pengarna får jag lätt tillbaka där hemma. [emoji1365]
Jag är kräsen när det gäller kameran, den håller mig tillbaka. Däremot lär det bli lätt och sälja som sagt. Inte ens säkert jag behåller Pixel 2....
Befinner mig i Miami Beach och funderar på om jag ska plocka hem en Essentiel? Sjukt bra pris nu. Redan köpt en Pixel 2 men Essentiell är så läcker.
Pixel 2, köpt direkt på Miami Beach [emoji4][emoji4][emoji16][IMG]
2 300:- plus frakt.
1 800:- plus frakt.
@patteng köpte Airpods av mig. Trevlig person som betalade snabbt via Swish. Rekommenderas.
Sålde en Apple Watch till @opuschen. Trevlig person som kom blixtsnabbt och hämtade morgonen efter. Betalning via Swish, rekommenderas starkt.
Köpte en välbekant telefon av @GmbH. Mycket trevlig att ha och göra med. Blir garanterat fler affärer i framtiden.
Inga kvar : )
Klockan är nu SÅLD.
AirPods sålda till @patteng
42 mm och den finns i Malmö.
Apple Watch Series 3 42 mm space gray med 3 original band. I princip oanvänd med kvitto från Elgiganten. 3 200:- eller högstbjudande. [IMG][IMG]
IPhone 8 64GB https://swedroid.se/forum/index.php?threads/IPhone-8-64GB.149217/https://swedroid.se/forum/index.php?threads/IPhone-8-64GB.149217/...
@KurtRune köpte ett skinn av mig. Mycket trevlig att ha och göra med. Snabb betalning vi Swish. Rekommenderas varmt som köpare!
1 200:- inkl frakt. Nypris ligger ändå mellan 1 000 - 1 500:- st. så jag tycker 1 200:- är skäligt.
Röda, blå och den vita.
Sålde 4 st klockor till @pepparkakan. Trevlig att ha och göra med, snabb betalning. Inga konstigheter. Rekommenderas som köpare.
Sålde ett skinn till @Finskpinne. Trevlig att ha och göra med, snabb betalning. Rekommenderas!
Då va samtliga på bild 3 och den grå på bild 2 sålda till @pepparkakan.
Den vita är den enda som är tillgänglig. De andra har @pepparkakan tjing på. Finns i Malmö Alla på bild 3 + den grå i bild 2 är dina. [emoji1360]
Har man möjlighet rent praktisk/ekonomiskt och har lite intresse så blir det lätt att man samlar på sig. Jag gillar att matcha klocka till...
Om du menar den grå så är den redan reserverad via PM, dock inte fått vidare svar av personen i fråga. 4 klockor släpps för 1500:- inkl frakt.
GA-700 GD-120CM GA-110RG
För att jag ska släppa dessa 3 i ett svep så 1200:- inkl frakt. Beror på om @pepparkakan godtar mitt motbud.
Noterat.
GA-110RG
Dags och rensa i byrålådan. Därför säljer denna uppsättning original G-Shock. Samtliga är i toppskick. Har en vän som köpt in större partier med...
Sålde en Micro-SD kort till @dt33 . Trevligt bemötande och snabb betalning. Rekommenderas som köpare.
Sålde en Apple TV till @qsecofr. Trevligt bemötande och snabb betalning. Rekommenderas som köpare.
Har ej haft tillgång till forumet, ursäkta mitt sena svar. Bud accepterat.
AVSLUTAS Torsdag 5/10 kl 12:00.
Jo det stämmer, jobbar inte på Autoropa. Men på ett företag i närheten. Dock har vi flyttat nu.