Separate names with a comma.
Lenovo Thinkpad Thunderbolt 3 Dock med 2 thunderbolt 3 portar och massa andra portar. Fungerar fint. Inköpt på Komplett för några år sedan. Har...
Ok, avslutar annonsen den 5/1. Alla bud tar jag exkl. frakt. Ev. kan vi dela på fraktkostnaden.
Jag föreslår att du skänker en försvarlig andel av pengarna till Swedroidmedlemmar. Psykisk hälsa framför allt! ;)
Stockholm
Samsung Wireless Charger Duo Pad EP-P5200 - Trådlös laddmatta + växelströmsadapter - 2.1 A - Fast Charge - Svart. Modelnr.: EP-P5200 Pris: 300...
Ja, den är din. Jag stänger tråden nu. Jag kan skicka den tidigast 2/1 (inte hemma just nu) så resten tar vi via PM.
Samsung BKB-10 Bluetooth Keyboard (SV) säljes. Fungerar fint. Körs med 2xAAA batterier. Pris: 300 kr eller bud. [ATTACH]
Kolla om den har en knapp längst upp till höger med en rund ring på. Då har den Touch ID. 2017 låter emellertid väldigt länge sen så troligtvis...
Apple Keyboard med Touch ID köpes. Med eller utan numerisk del.
Stänger annonsen 30/12. Så fram till dess.
Ok, tack för budet. Får jag inget högre till veckoslutet, så är den din under förutsättningen att vi delar på fraktkostnaden.
Logitech Brio 4K (Inköpt 2021-09-17). Fungerar fint. Säljes pga av köp en annan webcam. Originalkartong finns = kan skickas. Finnas annars för...
Jag har gått från Garmin 6X Pro (som jag uppskattde mycket) till Apple Watch 7. Dels så gick jag över från Android till iOS, dels så vill jag ha...
De passar inte alls i laddningsfodralet. Måste lossa dem från pluggarna innan laddning. Så en del bök är det nog allt. Passformen i öronen är dock...
[ATTACH] What the f*... ? (Nu hämtade jag ut försändelsen som det skulle, men vad är detta för statusuppdatering från Amazons sida?)
Sålde Asus PN50. Bra kommunikation och smidig transaktion. Rekommenderas!
såld till @sali2003
[ATTACH] [ATTACH] Säljes Onyx Boox Max Lumi 13.3" med Android som OS. Fungerar mycket bra. Följer med det som fanns med + fjärrkontroll...
Sålde en Samsung Flip z3. Mycket bra köpare med god kommunikationsförmåga och snabb betalning. Rekommenderas!
Såld till @buvall. Stänger tråden.
En helt ny, oöppnad Sanus WSSBM1-B2 TV-fäste för Sonos Beam (Gen 1 & 2) för TV mellan 37" och 70". Köpte från Sonos men valde sedan att uppgradera...
Realme GT Master Edition på Amazon.de för 249 Euro.
Pulsen verkar vara mer träffsäker än Garmins enligt vissa tester. Jag kör med pulsband dock.
Ytterligare en nackdel är förstås priset. Men så är det ju med Appleprylar. Men se till att köpa åtminstone Steel-versionen då det är bättre glas...
Stänger tråden på lördag. Bud på 6000 kr accepteras på en gång.
Jag har precis bytt från Garmin Fenix 6x Pro till Apple Watch 7. Fördelar Apple Watch 7: + Funktionalitet (så mycket annat som jag kan använda...
Köpte Pitaka skal till iPhone 13 Pro. Snabb och trevlig kommunikation. Produkten kom fram som den skulle och var i fint skick. Rekommenderas!
Sålde Garmin Fenix 6 PRO. Trevlig köpare, smidig affär. Rekommenderas!
Ok, tack för visat intresse iaf.
Tack för budet. Hemma igen först på lördag dock.
Ja, noterar detta. Låter annonsen ligga ute veckan ut.
Kvitto medföljer givetvis.
Säljer nu sista Androidprylen: Samsung Galaxy Z Flip 3 5G SM-F711B Green , inköpt via Comviq i början av oktober månad. Fint skick med ett grönt...
Bud runt 4250 - 4500 = omedelbar försäljning. Annars har jag nog kvar den som en sekundär träningsklocka.
Sålde AAWireless till 900ssie. Trevlig köpare och smidig affär. Rekommenderas.
Nja, den fungerar bra och stabilt med funktionen "pass-through". Grundläggande funktionalitet = trådlös AA. Däremot är uppkopplingen instabil när...
Har en köpare som kommer förbi idag. Blir det inte av, återkommer jag.
Om du har kvar skalet, så köper jag det. PM:a gärna.
ASUS PN50 med 16 GB RAM (Crucial Ballistix BL2K8G32C16S4B 3200 MHz DDR4 DRAM Gaming Kit Memory for Laptop 16GB (8GB x2) CL16). 1x ASUS Mini PC...