Separate names with a comma.
Säljer en Suunto Run i absolut nyskick. Har använts under två löprundor. Köptes då jag ville uppgradera min nuvarande klocka när jag började en...
Tjenare! Har en pixel 2 XL idag men vill gå ner i storlek och letar därför en Pixel 3 (icke-XL). Färg och storlek på minnet spelar mindre roll....
Tjenare! Har en Pixel 2 XL, svart 64gb variant i nyskick (köpt i november) som jag vill byta mot en iPhone X eller XR. Jag slänger också med...
Tjenare! Har en Pixel 2 XL (Svart 64gb) inköpt via Inet 24/11 2018. I absolut nyskick. Vill byta mot en Samsung S9. Den ska vara ungefär lika...
Har ett par RHA TrueConnect lurar som jag vill bli av med. Endast testade ca 20-30 min, riktigt bra ljud och passform, men jag måste ha "vingar"...
Tjenare! Fick i fredags hem mina true wireless hörlurar av typen: RHA TrueConnect TrueConnect | True Wireless Earbuds with Bluetooth 5 | RHA...
Tjenare! Sitter på en Google Pixel (og INTE XL) och hade tänkt uppgradera till pixel 3 (inte XL). Men när den inte kom till Sverige så blev...
Tjenare! Har en Asus Zenfone 5Z jag vill bli av med. I absolut nyskick, skärmskydd och skal på sedan minut ett. Allt i orginallåda fås med;...
Tjenare! Har ett par Bose QC 35 inköpta i Juni förra året. I nyskick. Endast använda på bussen till och från jobbet samt inne på kontoret. Alltid...
Tjenare! Fick hem en Ticwatch E (wear OS) idag. Har dock ångrat mig sedan jag beställde den och har därför bara öppnat och startat upp för att ge...
Köpte en Huawei P10 i maj 2017. Köpte en OnePlus 5 i början på Juli och sen dess har huawei använts som extra mobil när jag köpt och sålt andra...
Tjenare! Säljer en OnePlus 5T då jag fick ny mobil på jobbet. Telefonen är köpt (uthämtad) 31 Januari. OnePlus skärmskydd (härdat glas) sitter...
Sitter i dagsläget på en OnePlus 5t. Lite väl stor enligt mig och pixel ska väl ha bättre kamera, även i generation 1? Så är det värt att slå...
Tjenare! Har en OnePlus X till salu. Sambon har haft den i två år nu och har bestämt sig för att hon vill ha en bättre kamera i mobilen....
Tjenare! Har en Essential phone till salu. Svart. Absolut nyskick. Detta får ni: - Allt i orginalkartong plus kvitto från Amazon. - Adapter...
Tjenare, gänget! Behöver er hjälp. Har undersökt saken OnePlus 5t vs HTC u11+ länge nu. Mycket YouTube och reddit utöver Swedroid förstås. Ett...
Tjenare! Har en Essential phone i absolut nyskick till salu. Har haft skärmskydd (härdat glas) på sen dag ett samt ett dbrand skin (black...
Tjenare! Köpte en Essential Phone his Amazon på black Friday. Helt i nyskick. Skärmskydd sitter på och har gjort sen dag ett. Sitter också ett...
SÅLD Säljer en OnePlus 5 Slate Gray med 8/128 gb. Inköpt 19-Sept från OnePlus.net (levererad 24/9). Det som fås med är: - Telefon i absolut...
Tjenare, jag har ett problem med min Huawei P10. Jag har inget alternativ för automatisk ljusstyrka på skärmen. Är detta något som någon annan...